DeathWalker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stemmen Nieuwe Omgeving <3

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Welke omgeving heeft jouw voorkeur?
California Zoo
Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Vote_lcap55%Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Vote_rcap
 55% [ 6 ]
Fresno Hospital
Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Vote_lcap45%Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Vote_rcap
 45% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 11
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Aron
Chief
Chief
Aron


Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Empty
BerichtOnderwerp: Stemmen Nieuwe Omgeving <3   Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Emptyma nov 18 2013, 11:19

Beste leden van DW,

Een tijdje geleden hebben we de mogelijkheid gegeven om bij de volgende mijlpaal aan leden mee te denken over een nieuwe omgeving die toegevoegd wordt aan de wereld van DeathWalker, en daar zijn best wat ideeën uit gekomen.
Er hoeft nog maar één karakterkaart goedgekeurd te worden tot de nieuwe omgeving een feit wordt, dus wil ik jullie aansporen om zeker je omgeving nog door te sturen, nu kan het namelijk nog!
Toch komt hier alvast een overzicht van de gebieden die tot nu zijn ingezonden, en kan er al gestemd worden, maar we zouden geen forum zijn als we hier geen regels aan zouden binden.

×Na de mijlpaal van 30 karakterkaarten is er een tijdsbestek van 1 week om te stemmen. Liever te vroeg stemmen dan te laat.
×Er wordt maar één idee per lid in de stemming gegooid, dit is het meest uitgedachte idee, of in ieder geval het idee waar wij als staf onze aansluiting het meest tot vinden.
×Per OOC persoon mag er maar één keer gestemd worden, dus elke stem die door een tweede account wordt gemaakt wordt niet meegeteld, en krijgt een waarschuwing voor het niet volgen van de opgelegde regels.

De mogelijkheden tot nu toe:

Maaike:
-California Zoo
In de buurt van Fresno was ook een dierentuin gevestigd die vol in trek was tijdens het uitbreken van het virus, alle bezoekers die hier aanwezig waren tijdens het uitbreken van het virus zijn onderlegd door het virus. Er zijn dus genoeg zombies om voor op te passen. Aangezien dieren niet aangetast worden door het virus, maar deze ook niet verzorgd worden, liggen er veel karkassen van dieren in de kooien. Of is er hier en daar een dier dat heeft kunnen ontsnappen, en nu verwilderd is?

Noor:
-Fresno hospital (een onderverdeelde omgeving in Fresno)
Toen het virus net uitbrak wou men hier de zombies onderzoeken, de deuren waren gebarricadeerd eveneens als de ramen. Ergens is het toch misgegaan waardoor al het aanwezig personeel is veranderd in zombies. Dit is een centrale plek voor medicijnen die op goede afgesloten plekken worden bewaard, dus de medicijnen hebben een goede kwaliteit. Het zou echter zo maar kunnen dat je een zombie in een verpleegsterspakje tegenkomt.


Nogmaals: Vergeet niet dat we smachten om nieuwe inzendingen, de inzendingen kunnen nog gestuurd worden tot de dertigste karakterkaart wordt goedgekeurd, dit kan heel kort zijn, maar dit kan ook voor een langere tijdsperiode tellen. Hier hebben wij geen vat op.

Big Huggies!
The DW staf <3

Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathwalker.actieforum.com
Keia
Living
Living
Keia


Aantal berichten : 47
IC Posts : 2
Registratiedatum : 11-11-13

Character sheet
Leeftijd: Ձ૦
Chance of Survival: she knows some tricks
Partner: I ripped the head off the love letters - the ones addressed to me. You wrote them for a girl you met, but was never bound to see.

Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen Nieuwe Omgeving <3   Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Emptyma nov 18 2013, 11:23

Ok wie heeft de Zoo bedacht? Genious. Just plain.. genious o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Aron
Chief
Chief
Aron


Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen Nieuwe Omgeving <3   Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Emptyma nov 18 2013, 11:58

De namen staan er boven xD Maaike dus xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathwalker.actieforum.com
Keia
Living
Living
Keia


Aantal berichten : 47
IC Posts : 2
Registratiedatum : 11-11-13

Character sheet
Leeftijd: Ձ૦
Chance of Survival: she knows some tricks
Partner: I ripped the head off the love letters - the ones addressed to me. You wrote them for a girl you met, but was never bound to see.

Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen Nieuwe Omgeving <3   Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Emptyma nov 18 2013, 12:26

Oh lol. Ik slaap al half c: Don't mind me ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen Nieuwe Omgeving <3   Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Emptywo nov 27 2013, 10:49

Ik heb gekozen voor het ziekenhuis! Maar aangezien de week om is, zijn we denk ik al bijna bij een besluit. c:
Ik heb zo'n leuk idee met de dierentuin. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim
Chief
Chief
Grim


Aantal berichten : 303
IC Posts : 14
Registratiedatum : 10-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Your refridgerator~

Character sheet
Leeftijd: 26 years 'ld
Chance of Survival: High
Partner: And I've been feeling pretty Small

Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen Nieuwe Omgeving <3   Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Emptyza nov 30 2013, 07:19

Sorry voor de delay, darlings <3
Maar aan de stemmen te zien hebben een winnaar met maar een punt verschil tussen de scores!

De winnaar is: CALIFORNIA ZOO!
We willen Maaike bedanken voor haar geniale inbreng en Noor, jouw idee was ook geweldig en het blijft zeker in ons achterhoofd, dus wees niet getreurd~!
Het gebied zal zo snel mogelijk ingevoerd worden :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen Nieuwe Omgeving <3   Stemmen Nieuwe Omgeving <3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stemmen Nieuwe Omgeving <3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» EVENT: ~~Nieuwe omgevingen~~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathWalker :: Algemeen :: Informatie & Regels :: Events-
Ga naar: