DeathWalker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+19
Alicia
Levi
Lucas
C.J.
Kat
Teddy
Anne
Horde Zombies
Lilith
Morten
Tobias
Jeremy
Samuel
Skadi
Carl
Olivia
Ever
Aron
Grim
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 00:39

Mooi dat het leuk was. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel
Living
Living
Samuel


Aantal berichten : 225
IC Posts : 24
Registratiedatum : 11-10-13

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Mediocre {depends highly on situation}
Partner: I know she's playing with me. That's okay cause I got no self esteem.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 00:43

Aron schreef:
Goodmorning... <3 Party gister was geweldig, de strippers waren hilarisch, en de travo op de schommel aan het dak eng, but heay, scary is funny xD
Hoihoi Cool 
Vraagje, mag ik een topic aanmaken voor Aron of heb je het al te druk? Rolling Eyes (sorry ik vind die smiley gwn te cute dus ik spam ermee xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aron
Chief
Chief
Aron


Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 00:46

Samuel schreef:
Aron schreef:
Goodmorning... <3 Party gister was geweldig, de strippers waren hilarisch, en de travo op de schommel aan het dak eng, but heay, scary is funny xD
Hoihoi Cool 
Vraagje, mag ik een topic aanmaken voor Aron of heb je het al te druk? Rolling Eyes (sorry ik vind die smiley gwn te cute dus ik spam ermee xD)
HueHue ik vindt het alleen maar leuk dat je de smileys lieft..
En je mag het topic aanmaken hoor, maar zoals eerder vermeld mag je er van uit gaan dat Olivia dus in Safe Haven verblijft, aangezien dat één van de eerste topics in de "tijdlijn" is. Tenminste, als je Olivia ook maar iets in je post verwerkt, Voor de rest, je doet maar! Ik moet alleen mijn reflectie voor school afmaken, maar ik kan veel pauzes nemen gelukkig Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathwalker.actieforum.com
Jeremy
Living
Living
Jeremy


Aantal berichten : 154
IC Posts : 6
Registratiedatum : 12-10-13
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Chance of Survival: Fair
Partner: You ran into the night and can't be found.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 00:51

Zo~ He's finished c:

Ben niet zo tevreden over m'n KK maar goed. xD
Af is af.
--
Dadelijk maar eens m'n knol uit de stal trekken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel
Living
Living
Samuel


Aantal berichten : 225
IC Posts : 24
Registratiedatum : 11-10-13

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Mediocre {depends highly on situation}
Partner: I know she's playing with me. That's okay cause I got no self esteem.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 00:52

Aron schreef:
Samuel schreef:
Aron schreef:
Goodmorning... <3 Party gister was geweldig, de strippers waren hilarisch, en de travo op de schommel aan het dak eng, but heay, scary is funny xD
Hoihoi Cool 
Vraagje, mag ik een topic aanmaken voor Aron of heb je het al te druk? Rolling Eyes (sorry ik vind die smiley gwn te cute dus ik spam ermee xD)
HueHue ik vindt het alleen maar leuk dat je de smileys lieft..
En je mag het topic aanmaken hoor, maar zoals eerder vermeld mag je er van uit gaan dat Olivia dus in Safe Haven verblijft, aangezien dat één van de eerste topics in de "tijdlijn" is. Tenminste, als je Olivia ook maar iets in je post verwerkt, Voor de rest, je doet maar! Ik moet alleen mijn reflectie voor school afmaken, maar ik kan veel pauzes nemen gelukkig Wink
Ayeaye :3
Dan maak ik in een van mijn pauzes een topic aan haha ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Aron
Chief
Chief
Aron


Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 02:16

En ik ga dan naar seizoen 3 van TheWalkindDead.. Ben bijna bij met de seriee... komen binnenkort nieuwe afleveringen uit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathwalker.actieforum.com
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 02:16

Ik ga Sims spelen. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aron
Chief
Chief
Aron


Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 02:22

Ik ben sims 3 aan het (illegaal :$) downloaden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathwalker.actieforum.com
Ever
Living
Living
Ever


Aantal berichten : 60
IC Posts : 3
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Sassgard~

Character sheet
Leeftijd: 19½ Years
Chance of Survival: Normal.
Partner: We shouldn't fall in love, because everything that falls get's broken. Except Nokias

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 02:28

Ik ben opzoek naar een goede download voor studententijd en seizoenen, heeft iemand die?
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 02:31

Nope, ik koop alles, heel braaf! Ik raad trouwens Na Middernacht aan! Echt de beste uitbreiding ever. Omdat het de enige uitbreiding is die ik heb. Dus is het de beste. Hahahaha. Ja. Awkward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ever
Living
Living
Ever


Aantal berichten : 60
IC Posts : 3
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Sassgard~

Character sheet
Leeftijd: 19½ Years
Chance of Survival: Normal.
Partner: We shouldn't fall in love, because everything that falls get's broken. Except Nokias

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 02:37

Dan moet ik die misschien gaan zoeken.
Ik heb; Luxe accesoires, wereldavonturen, beestenbende, middeleeuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 02:42

Middeleeuwen is inderdaad leuk! Maar om een of andere onverklaarbare manier kan ik die dus niet meer spelen, dus heb ik Na Middernacht maar gekocht. :)Ga je Sims 4 kopen?


Laatst aangepast door Olivia op zo okt 13 2013, 08:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ever
Living
Living
Ever


Aantal berichten : 60
IC Posts : 3
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Sassgard~

Character sheet
Leeftijd: 19½ Years
Chance of Survival: Normal.
Partner: We shouldn't fall in love, because everything that falls get's broken. Except Nokias

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 02:46

Ik ben aan het sparen voor de collecotr's edition, maar die is 100 euro.
Maar als ik naar de gamplay kijk, weet ik niet of ik er erg gemotiveerd voor ben om 'm te kopen. Ik vind het sims creëren niet heel geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 03:00

Helemaal mee eens! Wat we nu hebben vind ik wel fijner, want ik zie het alweer helemaal voor me dat ik dan weer geen mooie neus kan vormen en dan ziet heel die Sim er weer niet uit en moet je met een misvormde Sim door het leven. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ever
Living
Living
Ever


Aantal berichten : 60
IC Posts : 3
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Sassgard~

Character sheet
Leeftijd: 19½ Years
Chance of Survival: Normal.
Partner: We shouldn't fall in love, because everything that falls get's broken. Except Nokias

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 03:02

Dat probleem heb ik dus ook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 03:06

Een lotgenoot, hahahaha! Nou ja, ik hou het lekker bij Sims 3. Waarschijnlijk worden die uitbreidingen dan ook goedkoper als Sims 4 uit is, dus dan kunnen we lekker doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ever
Living
Living
Ever


Aantal berichten : 60
IC Posts : 3
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Sassgard~

Character sheet
Leeftijd: 19½ Years
Chance of Survival: Normal.
Partner: We shouldn't fall in love, because everything that falls get's broken. Except Nokias

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 03:07

Ik zou dan in het begin vooral de oude uitbreidingen kopen, want die gaan dan het snelst de winkel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 03:08

Ja precies! Welke vindt jij het leukst van diegene die je hebt? Mijnes lijkt Buitengewoon zóóóó leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim
Chief
Chief
Grim


Aantal berichten : 303
IC Posts : 14
Registratiedatum : 10-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Your refridgerator~

Character sheet
Leeftijd: 26 years 'ld
Chance of Survival: High
Partner: And I've been feeling pretty Small

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 03:09

Ik wil niet irritant zijn, maar kunnen jullie misschien verder in le chatbox? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel
Living
Living
Samuel


Aantal berichten : 225
IC Posts : 24
Registratiedatum : 11-10-13

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Mediocre {depends highly on situation}
Partner: I know she's playing with me. That's okay cause I got no self esteem.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 03:13

Whieee postje is af.
En nu verder aan nog een topic voor el Aaron~~

Edit: ergens blijf ik moeite hebben met de logica het fort van Aron en Grim, qua hoe snel het af is & hoe zeer het uitgebreid is. Lijkt me gewoon zo onlogisch dat ze mega snel een reusachtig gebouw neerzetten met veel ruimte en extra gebouwen voor andere mensen, als er nog niet eens andere mensen zijn. Of ligt dat aan mij? What a Face 
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim
Chief
Chief
Grim


Aantal berichten : 303
IC Posts : 14
Registratiedatum : 10-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Your refridgerator~

Character sheet
Leeftijd: 26 years 'ld
Chance of Survival: High
Partner: And I've been feeling pretty Small

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 03:45

Wel, Sander kwam met de structuur van het fort, maar dit is volgens mij wat hij bedoelde:
Het was sowieso begonnen met een klein hutje, maar daarna hebben ze het gewoon verder uitgebouwd. De structuur is als die van een kasteel: de hekken zijn de kasteelmuren. Ze hebben letterlijk stukken hek, palen, houtplanken daarvoor weggejat - met de nodige risico's en auto maneuvres. Dan heb je de hutjes. Die zijn niet heel erg sjiek. Ze bieden alleen een slaapplek en onderdak tegen regen e.d. Over de snelheid van de bouw... Sander? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aron
Chief
Chief
Aron


Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 04:02

@Wuuzje: Over de snelheid van de bouw, vraag ik me af wat iedereen toch heeft met snelheid.

Even op een rijtje:
Toen Aron het virus tegenkwam in de file, is hij er van door gegaan en begonnen met het bouwen van het "fort".
Aron stond voor in de file.
Het virus verspreidde zich door de file, maar de zombies leven voor voedsel, dus laten niemand ongedeerd, zo verspreidde het zich niet in een tempo van hup één twee drie: Iedereen ziek.
Nee het virus ging geleidelijk, met de (LEES GOED:) MEGAfile. (Lees: Niet een file van 3/4 KM, nee ga uit van een file van ong 180 KM) En toen het virus aan het EIND van de file was, schoot Olivia weg voor een veiligere plek.
Olivia stond achterin de file. Toen zij aankwam bij het fort, was het net af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathwalker.actieforum.com
Tobias
New
New
avatar


Aantal berichten : 19
IC Posts : 0
Registratiedatum : 12-10-13

Character sheet
Leeftijd:
Chance of Survival:
Partner:

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 04:04

Als ik de link hier mag plaatsen, ik heb wel een goed adresje voor downloads van de sims?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel
Living
Living
Samuel


Aantal berichten : 225
IC Posts : 24
Registratiedatum : 11-10-13

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Mediocre {depends highly on situation}
Partner: I know she's playing with me. That's okay cause I got no self esteem.

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 04:09

Aron schreef:
@Wuuzje: Over de snelheid van de bouw, vraag ik me af wat iedereen toch heeft met snelheid.

Even op een rijtje:
Toen Aron het virus tegenkwam in de file, is hij er van door gegaan en begonnen met het bouwen van het "fort".
Aron stond voor in de file.
Het virus verspreidde zich door de file, maar de zombies leven voor voedsel, dus laten niemand ongedeerd, zo verspreidde het zich niet in een tempo van hup één twee drie: Iedereen ziek.
Nee het virus ging geleidelijk, met de (LEES GOED:) MEGAfile. (Lees: Niet een file van 3/4 KM, nee ga uit van een file van ong 180 KM) En toen het virus aan het EIND van de file was, schoot Olivia weg voor een veiligere plek.
Olivia stond achterin de file. Toen zij aankwam bij het fort, was het net af.
Wat ik heb met snelheid is dat als het echt een kasteelformaat is het hoe dan ook lang duurt. Lang lang.
En het kost veel materiaal. Dus dat twee mensen dat 1, 2, 3 magie in elkaar zetten is minder waarschijnlijk Wink 

Dammnnnn, ik zou echt heel erg depri worden in een file van 180 km xD Als in: Zo'n screw this all, dit duurt te lang, ik ga wel lopen-momentje ... *spark* ok, dat is dus wat mijn tweede char gaat doen (als die er ooit komt) xDD

En Sander, m'n topic is bijna af en het is echt heeeeel erg vaag en random aan t worden.. x]
Maar het biedt wel een opening voor een heel awkward meeting~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ever
Living
Living
Ever


Aantal berichten : 60
IC Posts : 3
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Sassgard~

Character sheet
Leeftijd: 19½ Years
Chance of Survival: Normal.
Partner: We shouldn't fall in love, because everything that falls get's broken. Except Nokias

Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Emptyzo okt 13 2013, 04:21

Katherine. schreef:
Als ik de link hier mag plaatsen, ik heb wel een goed adresje voor downloads van de sims?
Anders pm het even ; )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 9 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathWalker :: Algemeen :: Off-Game :: Growls & Giggles-
Ga naar: