DeathWalker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Maze Frozenice.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Maze
Living
Living
Maze


Aantal berichten : 23
IC Posts : 1
Registratiedatum : 29-10-13

Character sheet
Leeftijd: Negentien
Chance of Survival: High
Partner: No thank you, i got something else to do. Fighting zombies remember?

Maze Frozenice. Empty
BerichtOnderwerp: Maze Frozenice.   Maze Frozenice. Emptydi okt 29 2013, 08:20



Naam:Maze Elijah Frozenice.
Geslacht: Vrouw.
Leeftijd: Negentien.
Familie, Vrienden, e.a.: Familie : Dood. Vrienden: Komt ze nog wel tegen.
Uiterlijk: Maze heeft een lichte, laten we zeggen melkwitte huid. Ze heeft lange zwarte haren die tot haar middel reiken en altijd sierlijk gekruld naar beneden hangen. Haar ogen zijn felblauw en steken af tegen zowel haar witte huid als tegen haar zwarte haren. Ze heeft een gemiddelde lengte van 1.76 M en een dunne taille, bredere heupen en vrij lange slanke benen.
Eigenschappen: Maze' goede eigenschappen zijn eigenlijk meer dingen die iedereen heeft, Ze komt voor vrienden en/of familie op [ als ze die nog heeft ] als deze in nood zijn en niks zal haar wegslaan van het beschermen van haar dierbaren.
Ze probeert niet te veel de leider te zijn, omdat ze het niet aankan en omdat ze liever wat meer tactieken wil bepalen als tegen iedereen te moeten zeggen :  Ik stuur jullie vandaag de dood in. Dat zijn dingen die ze niet snel over haar hart zal krijgen.
Ze is ook te vertrouwen. Door haar schadelijke jeugd weet ze hoe het is om je geheimen doorverteld te horen en daarna uitgelachen te worden door mensen waarvan je dacht dat ze je vrienden waren. Ze luistert daarom graag naar je en zal je ermee proberen te helpen.
Natuurlijk heeft ze ook slechte eigenschappen, ze is snel bang. Misschien dus niet zo handig in deze tijden. Ze schrikt van onverwachte dingen, en zal dan proberen bescherming te zoeken bij een ander. Als ze het aan ziet komen is ze niet zo snel bang.
Ze is onder andere ook een beetje koppig, tenminste dat hoorde ze van haar familie en goede vrienden. Die zeiden altijd dat als ze het ergens niet mee eens was ze gelijk haar kont tegen de krib gooide en net zo lang protesteerde tot ze gelijk of haar zin kreeg.
Het laatste minpuntje aan haar is dat ze niet met gevoelens om kan gaan, en daarmee praten we dan over gevoelens die liefde heten. Ze is nooit "Goed" benaderd door een jongen en zal daarom snel verlegen worden of de jongen gaan negeren als hij met haar flirt. Enkel als hij weet haar vertrouwen te winnen en het langzaam op te bouwen zou ze nog wel eens verliefd kunnen worden [ * Hint * ]
Verleden: Maze' verleden is niks interessants, geloof me. Ze was gewoon een normaal meisje dat gepest werd omdat ze op een vampier leek volgens sommige. Dit is na een aantal jaar - en een aantal keer wisselen van school- verdwenen en ze begon zich eindelijk thuis te voelen. Haar ouders waren altijd bezorgd over haar, omdat ze andere bezigheden had dan een 'normaal' meisje. Ze deed aan boogschieten, hield van klimmen in bomen en kon het gewoon niet vinden met de meiden uit haar klas. De jongens wel, ze stoeide er vaak mee maar had met geen een echt een 'liefdesrelatie', puurweg omdat ze dit niet aan kon en zich op de een of andere manier later bedrogen zou voelen en dat haar zou breken. Haar ouders waren mensen die veel om hun dochter gaven, waarschijnlijk ook omdat ze enigst kind was en alle andere pogingen tot kinderen mislukt waren. Ze waren zachtaardig maar konden hard optreden als ze weer eens stiekem het bos in was geweest tijdens huis arrest. Ze was geen verwend typetje maar woonde wel in een groot huis aangezien haar beide ouders goed verdiende. Toen het virus uitbrak was ze in de achtertuin aan het boogschieten. Ze hoorde de gil van haar moeder en een waarschuwing van haar vader dat ze ver weg moest rennen en niet achterom kijken. Maar -zoals vaak- dat negerend ging ze toch naar binnen, boog in de aanslag en enkele keukenmessen aan haar riem, want je wist maar nooit. Wat ze toen aantrof was het gene wat ze nooit zou vergeten. Haar beide ouders werden belaagd door een groep zombies en voor haar ogen opengereten als varkens bij de slager. Ze kan zich op de dag van vandaag nog steeds het gegil en gescheur van vlees herinneren alsof het gisteren was. De uitbraak heeft haar sterker gemaakt, maar met minder vertrouwen dan ze eerst had. De uitbraak vond ze apart, maar had al een keer ergens gelezen dat zoiets eerder gebeurd was, in de UK. Heel wat jaren geleden, en ze had ook veel zombiefilms gezien dus wist wat ze ongeveer moest doen en begon die dag al met zoeken naar mensen die sterk genoeg waren om een groep mee te vormen en zo te overleven.
Gevecht:
+ Punten : Lenig en snel reactievermogen. Zal dus snel een aanval aan zien komen en weg kunnen duiken.
- Punten : Goedgelovig in een gevecht, vertrouwd tegenstander te snel als hij aardig doet en zegt dat hij dit niet wilt. Niet zo sterk, ze is wat onhandig/ niet zo sterk met wapens. Ze is beter in denktechnieken.





Over het plaatje gaan, dan zie je de tekst.


Laatst aangepast door Maze op di okt 29 2013, 08:53; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Maze Frozenice. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maze Frozenice.   Maze Frozenice. Emptydi okt 29 2013, 08:27

Welcomeeee! Hahahaha, ik dacht dat je een kat was, tot ik verder las. ^^ Sorry.

Toch zou ik je eventjes willen vragen om de regels te lezen. WIP (Work in Progress) zijn verboden en aangezien je verleden er nog niet bijstaat, is dit een WIP. Ik stel voor dat je het even laat verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maze
Living
Living
Maze


Aantal berichten : 23
IC Posts : 1
Registratiedatum : 29-10-13

Character sheet
Leeftijd: Negentien
Chance of Survival: High
Partner: No thank you, i got something else to do. Fighting zombies remember?

Maze Frozenice. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maze Frozenice.   Maze Frozenice. Emptydi okt 29 2013, 08:35

Aangepast, nog sorry voor de W.I.P
Officieel is de PS van mijn kat op een ander forum, maar sinds ik die wel bij Maze vindt passen dacht ik:
Let's use it. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Maze Frozenice. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maze Frozenice.   Maze Frozenice. Emptydi okt 29 2013, 08:42

Geeft niet. Wink Zou je in je verleden nog wat van het heden willen verwerken? Bijvoorbeeld, wat was Maze aan het doen toen het virus uitbrak? Hoe reageerde ze erop, vond ze het schokkend of niet? Is ze er nog iemand aan verloren? En hoe waren haar ouders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maze
Living
Living
Maze


Aantal berichten : 23
IC Posts : 1
Registratiedatum : 29-10-13

Character sheet
Leeftijd: Negentien
Chance of Survival: High
Partner: No thank you, i got something else to do. Fighting zombies remember?

Maze Frozenice. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maze Frozenice.   Maze Frozenice. Emptydi okt 29 2013, 08:54

Zo iets ^^?
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Maze Frozenice. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maze Frozenice.   Maze Frozenice. Emptydi okt 29 2013, 08:57

Dit is echt veel beter, dat stuk met je ouders heb je heel erg mooi verwerkt. :)Wat mij betreft is hij prima zo. Tenzij een van de admins nog iets toe te voegen heeft, ben je wat mij betreft goedgekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aron
Chief
Chief
Aron


Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

Maze Frozenice. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maze Frozenice.   Maze Frozenice. Emptydi okt 29 2013, 09:20

Uw account is aangepast, Maze is geen New (baby) meer maar een Living,,

Welkom Lizzy, ik wou het forum je nog voorstellen, aangezien je zo op Perished al schreef alsof je hier perfect zou passen, maar je kwam vanzelf al xD

Veel plezier hier!
XXXjes Chief Rainbow (Sanderrrrr <3 )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathwalker.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Maze Frozenice. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maze Frozenice.   Maze Frozenice. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maze Frozenice.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathWalker :: In Character :: Karakterkaarten :: Geaccepteerd :: Living-
Ga naar: