DeathWalker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onderzoek voor mijn profielwerkstuk ~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ruth
Living
Living
Ruth


Aantal berichten : 123
IC Posts : 8
Registratiedatum : 03-11-13

Character sheet
Leeftijd: 25 Years 'ld
Chance of Survival: Give your immortality to me; I'll set you up against the stars.
Partner: You may have my number, you can take my name. But you'll never have my heart.

Onderzoek voor mijn profielwerkstuk ~ Empty
BerichtOnderwerp: Onderzoek voor mijn profielwerkstuk ~   Onderzoek voor mijn profielwerkstuk ~ Emptyza nov 09 2013, 05:50

Hallo!
Voor mijn school moet ik dit jaar iets doen genaamd het profielwerkstuk, sommigen zijn er misschien wel bekend mee en anderen niet. Het gaat er eigenlijk om dat je een soort van onderzoek doen, met een hypothese en echt onderzoek enzovoorts, en uiteindelijk een conclusie trekt.
Mijn profielwerkstuk gaat over optische illusies, gezichtsbedrog, en om een echte conclusie erover te kunnen trekken moet ik dus onderzoek doen bij mensen. Ik heb al vele stencils uitgeprint enzovoorts, maar ik dacht dat jullie misschien ook wel mee wilden helpen ^^
Ik zal hier onder een aangepaste versie van het stencil neerzetten en dan kunnen jullie hem beantwoordden. Wees echter niet bang over het feit dat we jou echt persoonlijk in het onderzoek gaan gebruiken, er zal enkel naar de antwoorden, leeftijd en geslacht worden gekeken - verder niks.
(Bij de stencils in real was dit gemakkelijker omdat je echt niet wist wie wat had ingevuld, maar hier gaat dat wat lastiger helaas.)

STENCIL

LEEFTIJD: ______
GESLACHT: Mannelijk / Vrouwelijk
VOORWOORD
Dank u dat u wilt deelnemen aan ons onderzoek, we waarderen dit heel erg en het zal ons goed helpen met het trekken van een conclusie.
We willen u er echter wel op wijzen, voor het maken van de vragen, dat er GEEN foute antwoorden mogelijk zijn.
VRAGEN
Gelieve goed naar de volgende plaatjes te kijken en je eerste ingeving te geven.

FIGUUR 0.1:
Vraag 1
In het figuur 0.1 zijn de lijnen:
A) Recht
B) Scheef
C) Krom
D) Anders namelijk: ….
FIGUUR 0.2:
Probeer je te focussen op de blauwe stip in figuur 0.2, wat gebeurt er met deze stip na enkele tellen?
A) Hij wordt groter.
B) Hij wordt kleiner.
C) Niks.
D) Anders namelijk: ….
FIGUUR 0.3:
In figuur 0.3 zijn de lijnen a-b en c-d gegeven, welke uitspraak kun je over deze twee lijnen geven?
A) a-b is groter dan c-d
B) a-b is kleiner dan c-d
C) a-b is gelijk aan c-d
D) Anders namelijk: …..
FIGUUR 0.4:
In figuur 0.4 zijn de hokjes A en B gegeven, welke uitspraak kun je over deze twee hokjes geven?
A) Hokje A is donkerder dan hokje B
B) Hokje A is lichter dan hokje B
C) Hokje A heeft dezelfde kleur als hokje B
D) Anders namelijk: …..
FIGUUR 0.5:
Kijk circa dertig seconden naar het rode oog van de vis in figuur 0.5 aan de linkerkant, kijk daarna naar de zwarte stip in de vissenkom aan de rechterkant, wat zie je dan in die vissenkom?
A) Enkel een zwarte stip.
B) Een vis.
C) Anders namelijk: ….
FIGUUR 0.6:
Wat doen de cirkels in figuur 0.6?
A) Ze draaien rond.
B) Ze staan stil.
C) Anders namelijk: …..
FIGUUR 0.7:
Welke uitspraak kun je doen over de lijnen A en B?
A) A en B zijn even lang.
B) Lijn A is groter dan lijn B.
C) Lijn A is kleiner dan lijn B.
D) Anders namelijk: ….
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m.youtube.com/channel/UC27LRCM2bRx3sdCHv03ekoQ
 
Onderzoek voor mijn profielwerkstuk ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathWalker :: Algemeen :: Off-Game :: Growls & Giggles-
Ga naar: