Aantal berichten : 496 IC Posts : 39 Registratiedatum : 11-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Dordrecht
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Getting higher everyday. :) Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.
Onderwerp: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 07:55
Huh, hoe werkt dit? Oké, nee niet zo hard drukken! Ja, ik denk dat het hier op moet. HIHIHI, oeps, o nee dat is niet goed! Oké, hoor je me nu op de radio? Dankjewel!
Hallo, lieve mensen in Fresno, Bakersfield en omstreken! Hier spreekt Olivia, van Safe Haven! Voor de mensen wie denken: "Huh, wat is dat?" De naam verraadt het al: wij zijn een veilige plek in het bos naast de snelweg van Fresno naar Bakersfield (of andersom, ligt eraan hoe je rijdt...). Zoals jullie allemaal weten is er een verschrikkelijk virus hier. Dat is natuurlijk vreselijk! Maar....het kerstfeest komt er natuurlijk ook alweer aan.
Daarom heb ik besloten een kerstfeest voor jullie te organiseren, hier in Safe Haven! We gaan met z'n alleen lekker eten, we gaan muziek luisteren en allemaal dat soort dingen! En het mooie: als je geen plek hebt om door te brengen, mag je altijd in Safe Haven blijven!
Safe Haven vindt je door het bos in te gaan naast die snelweg. We zitten redelijk centraal, het is niet heel erg moeilijk om te vinden. Als je problemen hebt: roep gewoon een van onze namen. Dat zijn Aron, Grim of Olivia, dan komen wij je helpen.
We hopen je snel te zien! Dikke kus van Olivia. Over en sluiten.
Welkom allemaal bij 'A very Olivia Christmas! <3
Als allereerste wil ik zeggen dat ik het supertof vind dat je mijn radio-uitzending gehoord heb. In deze tijd is dat nogal lastig, want radio's zijn een schaar goed. Als je hier bent, wil je waarschijnlijk meedoen met 'A very Olivia Christmas'. Maar wat is dat dan?
Aangezien er veel mensen zijn die niet echt een vriendschap, familie of überhaupt een beetje gezelligheid en liefde om hun heen hebben, kreeg ik het idee om een klein kerstfeestje te organiseren! Na veel zeuren en mopperen mocht ik het dan uiteindelijk van Aron en Grim doen. Yay for these two awesome guys! <3 In Frenso en Bakersfield hebben we versieringen en eten gehaald, waardoor Safe Haven snel in een soort Kerstparadijs omgetoverd kan worden! Als je een gelegenheid vind om wat kleding mee te smokkelen, dan mag je vooral netjes komen, maar iedereen is welkom, ongeacht je netjes gekleed bent of niet! Het wordt vast super gezellig. Let wel: je kan wel pas komen als je gecontroleerd bent door Aron of Grim. Zij controleren of je gebeten bent door zombies. Maar don't worry, het is niet vervelend. Soms kietelt het wel een beetje! Mij kietelden ze bij mijn navel, mhihihi.
Oké, ik hoop dat ik je zo voldoende geïnformeerd heb en ik zie je snel!
Dikke kus van Olivia.
Goed, dit is natuurlijk vanuit het oogpunt van Olivia, hahaha. Ik kwam op het idee om een soort kerstsfeertje op DW te organiseren en toen kwam het idee eigenlijk al vrij snel hierop. Het is dus de bedoeling, dat je personage via een radio-uitzending gehoord heeft dat er een feest wordt georganiseerd in Safe Haven. Als je dit leest en de radio-uitzendingen nog niet zijn geïntroduceerd: we zijn bezig een radio in Safe Haven neer te zetten waardoor we radio-uitzendingen in heel de regio kunnen verspreiden. Via de radio kan je karakter dus dit bericht horen. Als je karakter zin heeft, kan je die in dit topic opgeven. Het wordt een klein feestje. Je kan er met z'n allen genieten van een kerstmaal, bereidt door Olivia, en genieten van leuke kerstliedjes. Je mag dansen, zingen, alles is mogelijk, als je karakter het maar naar zijn of haar zin heeft!
Maar.....wij zouden DW niet zijn, als er geen klein addertje onder het gras zou zitten. Neem zeker wapens mee, dat is een hint die ik je alvast geef. Nooit ergens ongewapend naar toe gaan, want er zouden zomaar...zombies in de buurt kunnen zijn.
Als je wilt meedoen, zet dat dan even neer in dit topic. Als je karakter zin heeft, dan mag hij of zij zelf nog iets meenemen: versieringen, eten, wat extra kleding voor mensen, maak het zo gek als je zelf wilt. Zet dat er dan ook eventjes bij, dan zet ik dat eventjes achter je naam neer. Ik hoop dat het event leuk word! Als het event al begonnen is, kan je jezelf ook nog aanmelden.
Volgende week begin ik aan de voorbereidingen (dan mag je al naar Safe Haven komen), de week daarna beginnen we met het feest en het duurt tot ongeveer half januari, omdat veel mensen met de Kerst en Oud & Nieuw niet gaan posten (wat natuurlijk logisch is ). Als je karakter na het feest in Safe Haven wilt blijven: prima. <3
Deelnemers: - Olivia (organisator) - Aron - Mikael - Grim - Johnathan - Samuel - Daniel - Ruth - Maze - Alicia - Anna - Aphrodite - Joshua - Avery
Laatst aangepast door Olivia op zo dec 15 2013, 08:26; in totaal 13 keer bewerkt
Aron Chief
Aantal berichten : 596 IC Posts : 51 Registratiedatum : 09-10-13
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: High Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 08:58
Aron ofceursee
Mikael Living
Aantal berichten : 36 IC Posts : 3 Registratiedatum : 14-11-13 Woonplaats : 030
Character sheet Leeftijd: 32 jaar Chance of Survival: I'm trying, 'kay? I'M TRYING Partner: ~You Mustn't Be Afraid To Dream A Little BIgger, Darling
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 09:14
Wii, nice parteh : D I'd like to be in~ Moet alleen nog wel even bikkelen voor school D:
Raoul New
Aantal berichten : 19 IC Posts : 0 Registratiedatum : 24-11-13
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: High Partner: ❤️Life is full of sorrow hate an pian, but you can make a rainbow whitout a little rain ❤️
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 09:15
I like :3 Maar K moet m'n kk nog afmaken -.-, telt het dan ook?
Olivia Sergeant
Aantal berichten : 496 IC Posts : 39 Registratiedatum : 11-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Dordrecht
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Getting higher everyday. :) Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 09:19
Het is wel helaas voor mensen met een karakterkaart. Dus ik zou eventjes wachten, Raoul.
Grim Chief
Aantal berichten : 303 IC Posts : 14 Registratiedatum : 10-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Your refridgerator~
Character sheet Leeftijd: 26 years 'ld Chance of Survival: High Partner: And I've been feeling pretty Small
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 09:25
Grim doet meeeee <3
Olivia Sergeant
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 09:31
En de radio-uitzending staat erbij! Ik heb iedereen toegevoegd. c:
Jonathan Living
Aantal berichten : 125 IC Posts : 18 Registratiedatum : 25-10-13 Woonplaats : Narnia 8D
Character sheet Leeftijd: 26 Years Chance of Survival: Partner: Even gutter rats have more manners than you just displayed.
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 09:51
Jonathan gaat zeker meedoen~ Kan ik hem heel awesome met een kerstmuts laten rondlopen 8D
Olivia Sergeant
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 09:57
"O....Grim, is he gonna eat me? :c" HAHAHA. <3 Toegevoegd.
Andrew Living
Aantal berichten : 101 IC Posts : 10 Registratiedatum : 27-10-13 Leeftijd : 29
Character sheet Leeftijd: 37 Chance of Survival: Displays lots of risky behaviour Partner: If looks could kill, you'd be dead by now/
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 10:07
Samm wil zeker meedoen :] Hij komt toch aan in Safe Haven dus dat komt mooi uit~ Alleen bij het vechtgedeelte moet je niet te veel op hem rekenen ahaha xD
Over Andrew weet ik t nog niet zeker, dus ja.. Is ook afhankelijk van hoe druk ik het heb op het moment dat t topic er staat o3o
Olivia Sergeant
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 10:12
Ik heb Samuel toegevoegd, dan kunnen hij en Aron lekker kleffen onder de mistletoe. c: Andres moet ook komen, hij moet Aphro meenemen! Die gaat dood bij het aanzien hahaha.
Aron Chief
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: High Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 10:31
SAM KOMT YIHAAA
*voorziet smelttopics met grote Aron in een dikke trui die Sam warm houdt bij het vuur*
*melts*
Anna Living
Aantal berichten : 43 IC Posts : 6 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Leiden
Character sheet Leeftijd: 24 Chance of Survival: If they can't catch me, they won't kill me. Partner: My little sister is all I need.
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 10:55
Dit begint precies in mijn tentamenweek...
IK DOE MEE
Andrew Living
Aantal berichten : 101 IC Posts : 10 Registratiedatum : 27-10-13 Leeftijd : 29
Character sheet Leeftijd: 37 Chance of Survival: Displays lots of risky behaviour Partner: If looks could kill, you'd be dead by now/
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 11:02
Oh, ik wilde trouwens nog Sam aanbieden om te helpen met koken/opruimen/shit. Oftewel: Olivia's loopjongen x] Maarja, weet niet of dat nodig is/kan. Ligt eraan hoe uitgebreid jij Olivia de voorbereidingen wilde laten doen IC in posts zegmaar :3 Ik hoor het wel o3o
Daniel Living
Aantal berichten : 29 IC Posts : 3 Registratiedatum : 02-11-13 Leeftijd : 30
Character sheet Leeftijd: 25 Chance of Survival: Ask him Partner: for you I bleed myself dry...
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! wo dec 04 2013, 12:23
Ik doe mee!! Dan laat ik Daniel even helemaal los gaan in the music departement B)
Ruth Living
Aantal berichten : 123 IC Posts : 8 Registratiedatum : 03-11-13
Character sheet Leeftijd: 25 Years 'ld Chance of Survival: Give your immortality to me; I'll set you up against the stars. Partner: You may have my number, you can take my name. But you'll never have my heart.
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! do dec 05 2013, 08:40
Ik wil Ruth wel laten meedoen, maar omdat ik het realistisch wil houden: moet het perse via die radio? Want Ruth is erg veel in het bos en op verkenning daar - het zou dus ook kunnen dat ze het per toeval vindt? En ik kan pas over twee weken weer volop posten vanwege de vakantie, dat ook ^^'
Aron Chief
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! do dec 05 2013, 11:38
(Je hoeft niet via de radio te reageren, of het via daar te horen, ze zou ook op het geluid kunnen afkomen als het kerstfeest in volle gang komt.)
Olivia Sergeant
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! do dec 05 2013, 11:43
(Wat Aron zegt. <3)
Ruth Living
Character sheet Leeftijd: 25 Years 'ld Chance of Survival: Give your immortality to me; I'll set you up against the stars. Partner: You may have my number, you can take my name. But you'll never have my heart.
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! do dec 05 2013, 20:46
Citaat :
Het is dus de bedoeling, dat je personage via een radio-uitzending gehoord heeft dat er een feest wordt georganiseerd in Safe Haven.
En omdat dit als enige optie er stond wist ik niet zo goed of het op een andere manier mocht, dus ik vroeg het maar even ^^' Want zoals al bleek kon ik wel andere manieren verzinnen dan enkel die radio, want die manier is kinda impossibru.
Aron Chief
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! vr dec 06 2013, 07:50
Yeah, het is het idee dat ze er pas van weet als ze er over hoort. Als ze alleen rond trekt, zou ze dus het via de radio moeten horen om er vanaf het begin bij te zijn. Het is dan dus niet dat ze voor de poort staat met een "HEEY, IK HOORDE VANUIT DE LUCHTGODEN DAT JE EEN KERSTFEEST HOUDT?"
Ruth Living
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! vr dec 06 2013, 08:33
Ja, zover kan ik zelf ook nog denken ._. Maar je weet hoe sommige mensen zijn: die willen gelijk dat alle nieuwe dingen, dus de radio, gebruikt worden door alles en iedereen. So yea, just being cautious. Het is grappig omdat ik nog wel het woord realistisch had gebruikt in mijn vraag en het nu lijkt alsof men denkt alsof ik niet zo kan denken. Ligt aan mij ja, maar zo komt het wel over.
Maze Living
Aantal berichten : 23 IC Posts : 1 Registratiedatum : 29-10-13
Character sheet Leeftijd: Negentien Chance of Survival: High Partner: No thank you, i got something else to do. Fighting zombies remember?
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! vr dec 06 2013, 08:36
Maze doet ook wel mee ;3
Alicia Living
Aantal berichten : 85 IC Posts : 7 Registratiedatum : 25-10-13
Character sheet Leeftijd: 34 Chance of Survival: None. I usually kill zombies. How 'bout you? Partner: Should I worry you've been bitten? How come you're not here?
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! za dec 07 2013, 03:25
Alicia komt ook wel aanwaaien denk ik
Olivia Sergeant
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! za dec 07 2013, 04:47
Ik heb jullie toegevoegd, super leuk dat jullie meedoen.
Anna Living
Aantal berichten : 43 IC Posts : 6 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Leiden
Character sheet Leeftijd: 24 Chance of Survival: If they can't catch me, they won't kill me. Partner: My little sister is all I need.
Onderwerp: Re: A very Olivia Christmas! za dec 07 2013, 08:32
Zou je mij ook nog op het lijstje willen zetten D: