DeathWalker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Channel 16

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Aron
Chief
Chief
Aron


Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

Channel 16 Empty
BerichtOnderwerp: Channel 16   Channel 16 Emptywo dec 04 2013, 09:41

Frequentie 16.


Channel 16 Sl3be9
Beste mensen in de omgeving. Mijn naam is Aron, en ik ben Chief van Safe Haven. Wij hebben vandaag een radio weten te bemachtigen, en willen u laten weten dat wij frequentie 16 zullen gebruiken voor uitzendingen. Ik hoop binnenkort iets van u te horen, of dat we u via hier kunnen helpen veiligheid te vinden. Safe Haven over.



Welkom bij frequentie 16, de radiofrequentie beheert door Safe Haven. De radiofrequentie wordt beheert door Safe Haven, maar kan ook gebruikt worden door particulieren.
Er zit wel een voorwaarde aan: Je chara moet IC in een post de equipment om uit te zenden of te ontvangen (radio, walkytalky, een gehele studio) vinden. Ze kunnen niet zomaar vanuit het niets iets krijgen. Onthoud hierbij ook dat het realistisch blijft. Stroom is in de steden uitgevallen, dus een gewone radio werkt niet. Een radio op batterijen misschien wel, maar dan moeten er eerst batterijen zijn. Autoradio's zijn het handigst. De auto's hebben accu's. Maar vul het in je eigen manier in. Als je een radio hebt weten te bemachtigen kun je hier je radiobericht posten. Dit kan door middel van deze sheet:


Code:
[table align="center" bgcolor="#000000" cellpadding="0" cellspacing="0" width="319"][tr][td valign="top"][img]http://i41.tinypic.com/sl3be9.jpg[/img]<div style='padding-right: 5px; margin-top: -402px; margin-left: 25px; margin-right: 0px; margin-bottom: 220px; width: 287px; height: 160px; overflow: scroll; text-align: justify;'><code>[color=#79963d][size=12]TEXT GOES HERE.

[/size][/color]</code></div>[/td][/tr][/table]
 

Waarbij je op de plek van 'TEXT GOES HERE' je tekst plaatst. De radioberichten mogen ook IC in posts gebruikt worden. Vermeld ze dan altijd eerst hier, en copy paste ze daarna in je IC post.

Have fun!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathwalker.actieforum.com
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Channel 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Channel 16   Channel 16 Emptywo dec 04 2013, 09:58

Channel 16 Sl3be9
Huh, hoe werkt dit? Oké, nee niet zo hard drukken! Ja, ik denk dat het hier op moet. HIHIHI, oeps, o nee dat is niet goed! Oké, hoor je me nu op de radio? Dankjewel!

Hallo, lieve mensen in Fresno, Bakersfield en omstreken! Hier spreekt Olivia, van Safe Haven! Voor de mensen wie denken: "Huh, wat is dat?" De naam verraadt het al: wij zijn een veilige plek in het bos naast de snelweg van Fresno naar Bakersfield (of andersom, ligt eraan hoe je rijdt...). Zoals jullie allemaal weten is er een verschrikkelijk virus hier. Dat is natuurlijk vreselijk! Maar....het kerstfeest komt er natuurlijk ook alweer aan.

Daarom heb ik besloten een kerstfeest voor jullie te organiseren, hier in Safe Haven! We gaan met z'n alleen lekker eten, we gaan muziek luisteren en allemaal dat soort dingen! En het mooie: als je geen plek hebt om door te brengen, mag je altijd in Safe Haven blijven!

Safe Haven vindt je door het bos in te gaan naast die snelweg. We zitten redelijk centraal, het is niet heel erg moeilijk om te vinden. Als je problemen hebt: roep gewoon een van onze namen. Dat zijn Aron, Grim of Olivia, dan komen wij je helpen.

We hopen je snel te zien! Dikke kus van Olivia.
Over en sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Channel 16
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathWalker :: In Character :: Channel 16-
Ga naar: