Aantal berichten : 596 IC Posts : 51 Registratiedatum : 09-10-13
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: High Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 08:58
@Jinte: Je moet een crack downloaden van het internet, dan moet je je opstart toepassing vervangen door de toepassing in de crack, en dan kan je spelen zonder disc <3
Ever Living
Aantal berichten : 60 IC Posts : 3 Registratiedatum : 11-10-13 Leeftijd : 26 Woonplaats : Sassgard~
Character sheet Leeftijd: 19½ Years Chance of Survival: Normal. Partner: We shouldn't fall in love, because everything that falls get's broken. Except Nokias
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:00
Ik heb dit nog nooit gedaan dus ik heb geen idee waar je het over hebt xd Kan je het ff stap voor stap uitleggen?
Aron Chief
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: High Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:05
-Nou.. ik had hem bij mijn download in zitten dus kijk eerst of je in je bestand van de sims een map genaamd "Crack" hebt zitten. Zoja? Sla de volgende stap over, zo nee, lees dan goed. -Als je die niet hebt, google je op: "Crack The Sims 3 (en dan de versie van crack die je nodig hebt, je spel dus) -Open de Crack map. -Je ziet 2 bestandjes, eentje van 8 bytes, en eentje wat een grotere ruimte in beslag neemt. -Die van 8 bytes is een generator voor registratie codes, maar omdat je het spel al geïnstalleerd hebt hoef je hier niets mee te doen. -Wat je met het bestand van grotere ruimte moet doen: Open je C schijf in mijn bestanden. Ga naar Program Files. Ga naar Electronic Arts Ga naar The Sims 3 Ga naar de map "Game" Ga naar de map "Bin" Verplaats het grotere bestand (Ts3 of Ts3.exe) uit je "Crack" naar deze map ("Bin" dus) Klik op "verplaatsen en vervangen." -Open vervolgens je spel door in je "Bin" map op deze toepassing te drukken. -Enjoy gaming <3
Jeremy Living
Aantal berichten : 154 IC Posts : 6 Registratiedatum : 12-10-13 Leeftijd : 31
Character sheet Leeftijd: 17 jaar Chance of Survival: Fair Partner: You ran into the night and can't be found.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:13
Meestal. Meestal moet je ook de .iso mounten in bijvoorbeeld daemon tools. Dan werkt ie bijna altijd. Maar inderdaad eerst de crack~
@Emm: Zocht je nog een naam? :3 -- En en mijn Jeremy heeft alleen maar familieleden die zombies zijn.. The poor kid. T_T Heb niet echt insp overigens. Grmn
Laatst aangepast door Jeremy op zo okt 13 2013, 09:14; in totaal 1 keer bewerkt
Samuel Living
Aantal berichten : 225 IC Posts : 24 Registratiedatum : 11-10-13
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Mediocre {depends highly on situation} Partner: I know she's playing with me. That's okay cause I got no self esteem.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:13
Ik kijk een masterchef aflevering... En telkens als iemand eten proeft kijkt hij op een manier van ''ok, this is grosse, I'm feeling sick'.. En daarna zegt ie ''wauw amazing perfect'' I'm so confused every time Dx
& ik heb een osje gemaakt en kan echt niet wachten tot ik het kan gebruiken >3<
Ever Living
Aantal berichten : 60 IC Posts : 3 Registratiedatum : 11-10-13 Leeftijd : 26 Woonplaats : Sassgard~
Character sheet Leeftijd: 19½ Years Chance of Survival: Normal. Partner: We shouldn't fall in love, because everything that falls get's broken. Except Nokias
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:15
Wat bedoel je met ''Verplaatsen en vervangen''? Want dat kan ik niet vinden.
Tobias New
Aantal berichten : 19 IC Posts : 0 Registratiedatum : 12-10-13
Je kunt er ook een ISO van maken, dat stata ook uitgelegd op de site die ik heb doorgestuurd. Het lastige is wel dat je elke keer weer dat bestand moet koppelen, maar je vermijd wel problemen met cracks en updates van de game en stuff.
Aron Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:20
Je sleept het bestand naar de map "Bin" toe, en als die klaar is met kopieëren, beseft je computer dat er een bestand met een soortgelijke naam bestaat in de map, dus krijg je een pop-up die vraagt of je het wil hernoemen, wilt stoppen met verplaatsen, of wil verplaatsen en vervangen. Dan druk je in de pop-up dus op verplaatsen en vervangen. <3
Jeremy Living
Character sheet Leeftijd: 17 jaar Chance of Survival: Fair Partner: You ran into the night and can't be found.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:21
Hoe dan ook; je kunt ook gewoon even op google opzoeken daar staat het allemaal helder uitgelegd c:
Of ja, in ieder geval niet meer of minder duidelijk als wij het je uitleggen.. c':
Ever Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:21
Ik heb een ISO gemaakt, maar hij zegt nog steeds over de CD DX
Jeremy Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:22
Heb je die Iso ook gemount? In bijvoorbeeld Daemon tools? Moet je downloaden en dan die iso mounten. Sims installeren , crack omzetten in je gedownloade folder. (bin > wat sander was uit aan het leggen).
Altijd eerst iso mounten, installeren en dan pas de crack doen. Kan ook niet anders want die moet in je installed folder.
Aron Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:24
Serious heeft iemand dit eerder gehad en weet diegene een oplossing? Ik heb mijn Sims3 gecracked, en nu loopt hij of hilarisch vaak vast. Of hij vanished gewoon, ofterwijl hij sluit zichzelf af.. IT'S SO MESSING WITH MY FUCKING LOGIC D:
Olivia Sergeant
Aantal berichten : 496 IC Posts : 39 Registratiedatum : 11-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Dordrecht
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Getting higher everyday. :) Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:26
Dat is het risico als je illegaal download, 9 van de 10 keer werkt het niet. Misschien een idee om het ergens anders voor te zetten? ;D Aangezien we vanmiddag er ook niet door op mochten gaan enz.
Ever Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:27
Ik heb 'm gewoon verwijderd, ik heb geen zin in allemaal gezeik -.-''
Samuel Living
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Mediocre {depends highly on situation} Partner: I know she's playing with me. That's okay cause I got no self esteem.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:29
En ik heb nu al 4 IC postjes en het is like SO CLOSE. Meryll is al bijna een feit ehehe Hoewel ik beter een weekje kan wachten, aangezien ik voor vrijdag een essay af moet hebben en ik moet nog een hele hoop doen. Dus. Ja. Iemand, hou me tegen tot vrijdag Dx
Whoepla, ik ga naar bed toe denk ik xD Stiekem wil ik posten, maar alle chars waarvoor ik inspi heb zijn helemaal bij. >.<
Jeremy Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:31
Meryll? Dat klinkt leuk :3
Ik denk dat ik misschien maar eens een post ga schrijven. Heb geen insp maar proberen kan altijd. Met dit nieuwe idee moet er altijd wel iets komen uitrollen nietwaar? xD
Aron Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:35
Hahah Emmerdepem ik ben reagerende op je topic
Samuel Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 09:41
Yaaay go Sander~! Yaaay go Pompom~! *aanmoedigend muziekje voor postende mensjes*
@.@ zo veel lekkage, er blijft maar constant water in de emmer druppelen en die zat net haast half vol.. Where did all this rain come from? D:
Aron Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 10:04
OHMYGAWD 1085 woorden.. en ze stroomden er gewoon uit! Yiiihaaaa..
Dus Emmerdepem, veel leesplezier.. Don't worry, er gebeurt veel in die 1000+ woorden xD
Jeremy Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 10:18
Oivéé. Heb jij last van wateroverlast? Dat sucks.
Hier in het 'zonnige' zuiden hebben we er gelukkig niet zoveel last van. En de aanmoediging helpt! Het begint langzaam op te schieten~
Olivia Sergeant
Aantal berichten : 496 IC Posts : 39 Registratiedatum : 11-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Dordrecht
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Getting higher everyday. :) Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 10:19
Hier is het eindelijk gestopt. Was gisternacht kletsnat geworden, dankzij de scooter. =/
Aron Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 10:22
Bij ons was het gister ook niet te harden, gelukkig heeft mijn lieve vriend me gister van het werk opgehaald met de auto.. Maar vandaag is het hier gewoon netjes droog gebleven
Olivia Sergeant
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 10:23
Hoop dat het morgen niet te erg is, aangezien ik er nat nog verschrikkelijker uitzie en je dan voor 18 kinderen moet staan wooooohoooo.
Jeremy Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 10:30
Haha, hoop het dan ook voor je c: Hier is het alsnog, ijs en ijskoud maar wel droog ;D
Dinsdag aan school werken blegh, zie ik gewoon nu al tegenop. Jippie~ Een alinea geschreven XD
Olivia Sergeant
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13 2013, 10:31
Heb jij al vakantie? =( Ja, hier is het ook zo verschrikkelijk koud. Off to bed soon!
Laatst aangepast door Olivia op ma okt 14 2013, 05:48; in totaal 1 keer bewerkt