DeathWalker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lilith Scott

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lilith
Living
Living
Lilith


Aantal berichten : 33
IC Posts : 3
Registratiedatum : 13-10-13

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Chance of Survival: i'm not easily to find or to kill, but i'm not immortal
Partner: that will slow me down

Lilith Scott Empty
BerichtOnderwerp: Lilith Scott   Lilith Scott Emptyma okt 28 2013, 05:06

[dohtml]


Don't start with what you can't finish



Naam: Lilith Scott
Geslacht: Female
Leeftijd: 17 years
Familie, Vrienden, e.a.:
Mother: died
Father: Andrew Scott

Uiterlijk: lang bruin golvende haren
Chocolate bruine ogen met gouden spikkels
Slank met goeie vormingen
Een gebruinde huid van de zon

Eigenschappen:
+Standvastig/doorbijter
+dapper
+sociaal

-koppig
-opvliegerig
-aanvaard niet snel hulp

Verleden:
Lilith is geboren in een normaal gezin met twee liefdevolle ouders die van haar houden. Ze leefde zoals ieder normaal kind zou leven, alles wat ze wou kreeg ze ook, en dat is niet veel aangezien ze niets vroeg dat belangrijk was. Alles wat de kleine Lilith kreeg, hoe klein en onbenullig het ook mocht zijn, voor de kleine meid was het van onschatbare waarden. Zolang ze het maar van haar ouders kreeg, de rest maakte niks uit. Haar vader Andrew was dan ook haar grote voorbeeld. Ze keek altijd naar hem op, in haar ogen deed hij nooit iets verkeerd. Hoe het verliep tussen het koppel was weer iets anders, wat te verwachten was. In iedere relatie is er wel eens een ruzie de ene keer wat erger dan het ander. Toch verliep niet alles even vlotjes, hoe ouder kleine Lilith werd, de vaker het koppel ruzie kreeg. Lilith zelf kreeg het gevoel dat dit haar schuld was waardoor ze zich vaker opsloot in haar kamer om het geruzie van haar ouders niet te hoeven aanhoren. Zo duurde het 9 jaar lang. Het jonge meisje besefte al zeer goed dat dit op een dag niet verder meer zou kunnen door gaan en ze had gelijk. Na 9 jaar besloot het koppel uit elkaar te gaan. De moeder verbood haar man om Lilith nog te bezoeken. Lilith dacht dat haar vader haar gewoon niet meer wou zien, want dat was wat haar moeder haar heel de tijd vertelde. Wel kreeg ze op iedere verjaardag een verjaardagskaart toegestuurd van haar vader.
Na de scheiding ging het mettertijd alleen maar slechter en slechter. Ze verhuisden omdat ze de huur niet meer konden betalen van dat ene huis. Het nieuwe huis leek wel op een krot en het was er zeer onveilig. De moeder nam ook niet de moeite om een goede job te gaan zoeken, in de plaats daarvan greep ze naar de drank, rookte ze en zat met haar luie kont in de zetel naar tv te kijken. Dat was de reden dat Lilith op een zeer jongen leeftijd de verantwoordelijkheid op zich heeft moeten nemen. En omdat ze in een gevaarlijke buurt woonde nam Lilith zelfverdedigingslessen. Haar moeder zorgde helemaal niet voor haar dochter waardoor het snel gebeurde dat Lilith met de verkeerde mensen omging. Toch deed ze opzicht niks verkeerds. Ze nam een job aan en begon te sparen, zodat wanneer ze genoeg geld had, ze dat kon gebruiken om het huis veiliger te maken. Je weet maar nooit. Lilith had het inderdaad zwaar maar ze kon zichzelf redde en vroeg nooit hulp bij anderen, ze had namelijk geen hulp nodig, ze kon alles zelf. Alles liep gewoon weer zijn gangetjes, tot het virus uitbrak. Haar moeder was een van de eerste die het virus kreeg. Het was moeilijk maar door het straatleven was Lilith gehard geraakt. Ze was veel killer en volwassener dan de meeste meisjes van haar leeftijd. Ze doodde haar moeder en belde pas twee dagen later haar vader. Vanaf dat moment had woonde ze toen bij haar vader. Het is niet dat ze een perfecte band had met haar vader, zeker niet. Er waren veel te veel gênante momenten maar ze had haar vader al meer dan 7 jaar niet meer gezien en nu is ze 17 jaar. Zo lang samen waren ze nog niet, niet lang genoeg om weer een band te kunnen creëren. Ze had echter wel genoeg vrijheid, en op de momenten dat ze thuis niets moest doen ging ze naar de bossen en verbeterde iedere keer het richten met de kruisboog, maar vooral het vechten met de vuisten, aangezien ze daar niet zo goed in was.

Gevecht:

Lilith is zeer goed in het hanteren van duo zwaarden. Ze is hierdoor snel en flexibel waarbij dat ze de zwaarden behendig kan bewegen. Nog iets waar ze goed in is, is het gebruik van pijl en boog. Ze kan perfect mikken en in enkele seconden weet ze haar volgende pijl al afgevuurd te hebben. Echt vechten met het gebruik van haar handen gaat haar iets minder goed af. Ze kan het wel, maar de klappen die ze zo geeft zijn niet zo hard als men zou denken. Zo zal ze niet snel winnen tegen iemand die breder gebouwd is of beter bewapend is.


this template was made by gabby of caution, atf & sds


Laatst aangepast door Lilith op ma okt 28 2013, 06:29; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Lilith Scott Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lilith Scott   Lilith Scott Emptyma okt 28 2013, 05:19

Hoihoi! Welkom op onze RPG. Als allereerste; ik zie wel een paar kleine foutjes in je karakterkaart zitten, zoals in het eerste stukje 'een normaal gezien' en en 'ze kreeg altijd wat haar hartje wou'. Van dat laatste zou ik 'wat haar hartje begeerde' of 'wat ze maar wilde' maken. 'De ouder de kleine lillith werd...' enzo, dat soort zinnen. Ik zou ook een beetje op m'n interpunctie letten, want je zet heel vaak een punt neer op plaatsen waar beter een komma zou kunnen staan. Verder spreekt het op een gegeven moment een beetje tegen. Bij het verleden van Lillith staat dat zij haar moeder vermoord, maar bij Andrew staat dat ze vermoord is door het virus. Wink Zie dit trouwens niet als negatief, ik probeer je te helpen! Ik stel voor dat je het verleden nog een beetje doorkijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Living
Living
Andrew


Aantal berichten : 101
IC Posts : 10
Registratiedatum : 27-10-13
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 37
Chance of Survival: Displays lots of risky behaviour
Partner: If looks could kill, you'd be dead by now/

Lilith Scott Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lilith Scott   Lilith Scott Emptyma okt 28 2013, 05:23

Hihi, hope you don't mind me reacting here Marlon ^^'
Over puntje: ''Bij het verleden van Lillith staat dat zij haar moeder vermoord, maar bij Andrew staat dat ze vermoord is door het virus.''
Ik heb neergezet dat Sylvia zombie was geworden en vervolgens gedood is (door Lilith)
Lilith heeft ook staan dat haar moeder het virus kreeg en dat Lilith haar daarna vermoordde.
Dus dit komt wel overeen.
Tja, dat was alles wat ik even wilde zeggen x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia


Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Dordrecht

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

Lilith Scott Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lilith Scott   Lilith Scott Emptyma okt 28 2013, 05:26

O, inderdaad! Omg, wat onprofessioneel! Sorry hoor, daar heb ik dan helemaal over heen gelezen. Sorry, negeer dat a.u.b! Dankjewel Emma, natuurlijk vind ik dat niet erg. ^^ Anders had ik helemaal niet gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Living
Living
Lilith


Aantal berichten : 33
IC Posts : 3
Registratiedatum : 13-10-13

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Chance of Survival: i'm not easily to find or to kill, but i'm not immortal
Partner: that will slow me down

Lilith Scott Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lilith Scott   Lilith Scott Emptyma okt 28 2013, 06:31

ik heb het wat veranderd ik hoop dat het beter is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aron
Chief
Chief
Aron


Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

Lilith Scott Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lilith Scott   Lilith Scott Emptyma okt 28 2013, 07:57

Kleine puntjes:
- had het inderdaad zwaar maar ze kon zichzelf redde en vroeg nooit hulp
(Moet dit niet reddeN zijn?)
-Vanaf dat moment had woonde ze toen bij haar vader.
(Ik gok dat dit woord er tussen weg moet?)

Dit zijn zeer kleine puntjes, hierbij is je karakterkaart goedgekeurd, en zal ik je in de goede rang/groep zetten. Of je de kleine puntjes wil perfectioneren, moet je zelf weten. Het staat wel netter, maar goedgekeurd is hij wel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathwalker.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Lilith Scott Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lilith Scott   Lilith Scott Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lilith Scott
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Andrew Scott

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathWalker :: In Character :: Karakterkaarten :: Geaccepteerd :: Living-
Ga naar: