Aantal berichten : 125 IC Posts : 18 Registratiedatum : 25-10-13 Woonplaats : Narnia 8D
Character sheet Leeftijd: 26 Years Chance of Survival: Partner: Even gutter rats have more manners than you just displayed.
Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 04 2013, 11:32
Ik ken de pijn, het probleem bij mij is dat je er niets mee kan doen tenzij je het iedere dag gaat stijlen. Als het zomervakantie is ga ik waarschijnlijk wel zo'n plukje haar laten kleuren, maar dat gaat ook enkel wanneer het zomervakantie is want op onze school is het verboden >3< Ben echt zo jaloers op de mensen die van dat haar hebben dat altijd goed ligt xD
Ruth Living
Aantal berichten : 123 IC Posts : 8 Registratiedatum : 03-11-13
Character sheet Leeftijd: 25 Years 'ld Chance of Survival: Give your immortality to me; I'll set you up against the stars. Partner: You may have my number, you can take my name. But you'll never have my heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 04 2013, 11:49
Nou ik heb niet echt krullen, meer een slag. En als ik heb gedoucht en het laat drogen krijg ik wel een soort van krullen, maar die zijn opzich wel mooi - maar de volgende dag zijn ze verdwenen en is het een grote warboel ._. En dat ja. Ik krijg dan altijd een stemmetje in mijn hoofd dat gaat van: TELL ME YOUR SECRET D: But but- welke kleur ben je van plan om te pakken :3 ?
En mijn reactie komt morgen pas weet want nu moet ik echt gaan slapen ~
Shaun Living
Aantal berichten : 80 IC Posts : 10 Registratiedatum : 04-11-13
Character sheet Leeftijd: 25 Chance of Survival: I'm still alife aren't I? Partner: In a time like this? No, it will only be a weakness.
Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 04 2013, 11:54
Ben nu al blij met nieuw char xD Ik heb echt van die pluizige krullen die verdwijnen als je het kamt, zou er echt alles voor doen om makkelijk haar te hebben x3 Ik zou iets rood achtig nemen, of blauw, dat vind ik ook altijd zo mooi...maar groen is ook wel leuk xD Heb nog geen idee, maar heb nog genoeg tijd om daarover na te denken~ & slaap wel ^_^ Deze hier gaat ook maar eens naar bed zonder mij deze keer af te laten leiden door Assassin's Creed xD
Ruth Living
Character sheet Leeftijd: 25 Years 'ld Chance of Survival: Give your immortality to me; I'll set you up against the stars. Partner: You may have my number, you can take my name. But you'll never have my heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 05:41
O gosh, dat avatar. Dat is gewoon mijn blik wanneer iemand vraagt wie het laatste koekje op heeft gegeten XD
En ik was vroeger enorme fan van zo'n roze plukken of blauwe, vond ze geweldig. Maar ik ben een te grote pussy om het ook echt te doen ;} Misschien als ik geslaagd ben en dat ik dan ga van yolo, maar dan stiekem gewoon extensions koop in plaats van het echt te verven. Daarbij zou ik mijn haar moeten blonderen als ik het zo'n kleur zou willen verven. Mijn haar is te donker om er ook maar iets van de maken als ik het niet zou blonderen en dat gaat me te ver XD
Shaun Living
Character sheet Leeftijd: 25 Chance of Survival: I'm still alife aren't I? Partner: In a time like this? No, it will only be a weakness.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 05:51
Ghehe, vond de gif te schattig om te laten liggen~
Ik wou vorige zomervakantie mijn haar al kleuren maar had toen eerst besloten om mijn haar donkerder te kleuren en toen had ik geen zin meer om er nog een kleur op te zetten. Had ook schrik dat het dan helemaal zou mislukken. Deze zomer ben ik echt wel van plan om het te kleuren, en dan wil ik het liefst enkele plukken in mijn haar gekleurd hebben. c: Bij donker haar is een wat donkere kleur wel mooi vind ik, maar ligt blauw vind ik er ook in passen zeker als je bruin haar hebt ^_^
Aron Chief
Aantal berichten : 596 IC Posts : 51 Registratiedatum : 09-10-13
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: High Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 05:55
Ik heb nog geen lange tijd geleden m'n haar zwart geverfd... In de winter doe ik het altijd donker, In de zomer doe ik het licht, zit dit keer te denken aan wit, nog nooit gehad nämlich <3
Ruth Living
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 06:03
Ik had een dude op youtube gezien die zijn haren een soort van zilver... Blauw... Heel licht-ish had gekleurd. En ik ben verliefd op die kleur, maar ik ben de video kwijt D:
@ Shaun: Nou ik ben nu bezig met mijn haren langer te laten groeien, dus dat is tot nu toe mijn goal :3 Ze waren eerst super lang and everybody adored them. Maar omdat mijn ouders altijd naar verre landen gaan en je niks kan met mijn haar, staart doet na een uur al pijn, knot gaat niet omdat het te slap is en zo tussen het elastiek door zichzelf bevrijdt. Dus was ik van: YOLO IK KNIP HET AF. Dus toen kwam het maar tot mijn schouders en ik kreeg er ergens begin zomervakantie spijt van, ik had het wel al dik twee jaar kort, en nu laat ik het maar weer groeien =w= Dus kleuren... Dat laat ik nog maar heel lang even out of the question XD
__ En nu is Master Chef op tv en ga ik dus even weer naar beneden om tv te kijken ~
C.J. Living
Aantal berichten : 40 IC Posts : 8 Registratiedatum : 23-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Westerhaar
Character sheet Leeftijd: 23 Chance of Survival: High Partner:
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 07:03
HOOOOI. Marlon, Sander, Ruziye, ik heb jullie alledrie gecontact aaaand ignored. maar lonnieponnie, ik heb weer gepoost
Kat Living
Aantal berichten : 97 IC Posts : 5 Registratiedatum : 22-10-13 Leeftijd : 27 Woonplaats : Ruuz' Ships
Character sheet Leeftijd: 22 Chance of Survival: Sky-High Partner: falling over in the street is just a part of every week and we lie drunkenly just staring at the stars.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 07:09
*stares at Shaun* Take car, go to mum's, kill Phillip, grab Liz, go to the Winchester and wait for this all to blow over.
AAAANYWAY. Posttijd. Misschien. Also kake. Kaaaaaaaaake
Aron Chief
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: High Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 08:16
@Dorienepienetje.. Ik heb niets binnen? Via waa rheeft u mij geprobeerd te contacten? xD
Aphrodite Living
Aantal berichten : 100 IC Posts : 18 Registratiedatum : 03-11-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : VENUS
Character sheet Leeftijd: 24 y/o Chance of Survival: Very high Partner: We could be caught, we're both convicted criminals of thought.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 08:16
IK HEB LEKKER GEREAGEERD. Woooooops, my disguise is gone.
Maar goed. Reageer bij mij, dat isl euk. ♥
C.J. Living
Aantal berichten : 40 IC Posts : 8 Registratiedatum : 23-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Westerhaar
Character sheet Leeftijd: 23 Chance of Survival: High Partner:
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 09:06
Whatsapp, santheman. Maar je krijgt het niet binnen en inmiddels heb ik al antwoord van ruuz en mar btw, ga je naar marieks partyyy? Ik moet je die pasta nog steeds geven hihihi
Aron Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 09:07
Hahahahah eehm.. Idunno.. Moet f kijken, en ik zal eens naar mn app kijken .. :S
Lucas Living
Aantal berichten : 11 IC Posts : 0 Registratiedatum : 24-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Juud's kast
Character sheet Leeftijd: 23 Chance of Survival: Very High Partner: Silence is the enemy against your urgency, so rally up the demons
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 09:49
LUCAS IS EINDELIJK KLAAR. HALLELUJAH, PRAAAISE THE LORD.
Shaun Living
Zow, terug van paardrijden, nu Shaun afmaken, ondertussen douche en dan slapen ^_^
Kat Living
Aantal berichten : 97 IC Posts : 5 Registratiedatum : 22-10-13 Leeftijd : 27 Woonplaats : Ruuz' Ships
Character sheet Leeftijd: 22 Chance of Survival: Sky-High Partner: falling over in the street is just a part of every week and we lie drunkenly just staring at the stars.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 10:23
@L: Shaun of the Dead reference. Een zombiefilm -> http://www.metacafe.com/watch/an-diWXJbm77hbmtm/shaun_of_the_dead_2004_the_plan/
EN YAY LUKE.
Aron Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 11:13
Mensen een vette aanrader! Mijn vriend en ik kijken nu "Cockneys vs Zombies" Het is een zombie comedie, hij is geniaal! xD
Shaun Living
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 11:20
Judith@ Dat doet mij eraan denken, wou die films eens zien but zijn die goed? c:
& Shauny is af ^_^
Ruth Living
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 11:31
And here I am: left with a history that isn't even finished OTL Ik denk dat ik pas echt serieus kan gaan werken aan de karakterkaart in het weekend, maar dan moet ik ook gaan blokken voor mijn scheikunde herkansing die volgende week is ._. #fml.
En ik hoef morgen pas om tien uur op te staan. Dus ja. Mag een half uurtje langer opblijven van mezelf XD
Grim Chief
Aantal berichten : 303 IC Posts : 14 Registratiedatum : 10-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Your refridgerator~
Character sheet Leeftijd: 26 years 'ld Chance of Survival: High Partner: And I've been feeling pretty Small
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 12:35
Jeejeej, het gaat goed met de counter, guise :3 Ik denk dat ik morgen pas ga antwoorden met Grimmy. Tenzij mijn moeder me weer eens niet met rust laat .____.'' I WAS SUPPOSED TO HAVE A CHILL AND LONELY VACATION. BUT NO, SHE HAD TO RUIN IT BY ALSO TAKING THE WEEK OFF. En nu kan ik me niet volop concentreren omdat ze me de hele tijd dingen vraagt :c
@Epicpersoontjebovenmij: Awwh, gewoon elke dag beetje bijwerken maybe? ookalhanteerdeikdiemethodeookbijLucasenduurdeheteeuwen
Aphrodite Living
Aantal berichten : 100 IC Posts : 18 Registratiedatum : 03-11-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : VENUS
Character sheet Leeftijd: 24 y/o Chance of Survival: Very high Partner: We could be caught, we're both convicted criminals of thought.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 21:28
Ik ga denk ik morgen met Olivia posten. Of de dag daarna. Heb het echt super druk hahahahaha. Nou ja, anywaaaaaays, yay for Lucas, hij is awesome. <3
Ruth Living
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 22:29
... Als ik Kat haar karakterkaart niet had doorgelezen had ik als nieuwe locatie een school gepakt, maar nu komt dat zo lame over XD Maar scholen doen het altijd zo goed ;w;
@ Ruuz: Die methode hanteer ik nu ook, ik ben bijna klaar met haar geschiedenis en ik heb al een sheet. Een hele simpele though, maar less is more soms :3 Maar ik kan niet wachten tot ik bij dat bepaalde punt aankom in de geschiedenis waar dingen eigenlijk gewoon grappig worden. En geloof ik is Ruth een van de weinige waarvan alles niet dood is, er is maar een ding doodgegaan tot nu toe en daar blijft het bij o3o
Andrew Living
Aantal berichten : 101 IC Posts : 10 Registratiedatum : 27-10-13 Leeftijd : 29
Character sheet Leeftijd: 37 Chance of Survival: Displays lots of risky behaviour Partner: If looks could kill, you'd be dead by now/
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 05 2013, 22:34
Ahhh.. Nee... Don't do this to me, brain.. Ik kreeg gisternacht opeens een idee voor een rpg, wat op zich niet erg is. Maar nu zit ik steeds daaraan te denken ipv aan plantjes en diertjes en evolutie *^*
Ruth Living
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 06 2013, 07:47
Zo een geschiedenis van +2000 woorden af. Ik heb het einde afgeraffeld omdat ik er geen zin meer in had. En omdat ik nog zoveel andere dingen moet doen voor die karakterkaart ;w;
Shaun Living
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 06 2013, 08:16
Zoveel zin in een topicje met mijn lieve Shaun but te lui om een topic te openen xD