Aantal berichten : 47 IC Posts : 2 Registratiedatum : 11-11-13
Character sheet Leeftijd: Ձ૦ Chance of Survival: she knows some tricks Partner: I ripped the head off the love letters - the ones addressed to me. You wrote them for a girl you met, but was never bound to see.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 19 2013, 11:35
Serieus. Wat voor een soort kinder film is is Rango? In de eerste tien minuten zit al een freaking Fear and Loathing in Las Vegas reverence.. WHAT THE FACK DID I START TO WATCH SO CLOSE TO MIDNIGHT? ... I need to get a life --'
Aron Chief
Aantal berichten : 596 IC Posts : 51 Registratiedatum : 09-10-13
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: High Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.
Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 19 2013, 11:51
Even ter duidelijkheid: Rango is een ANIMATIEfilm, en werd afgekeurd als Familiefilm, omdat het niet geschikt taalgebruik en geen beelden had voor een kinderfilm
But anyways, enjoy the movie. Ik zit me nu hysterisch bezig t ehouden met het regelen om naar CATCHING FIRE te gaan yiihaa! <3
Samuel Living
Aantal berichten : 225 IC Posts : 24 Registratiedatum : 11-10-13
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Mediocre {depends highly on situation} Partner: I know she's playing with me. That's okay cause I got no self esteem.
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 20 2013, 01:15
The moment you have an awesome idea for a new oc, but cant make him/her... Yet :']
Naja bij Aron gepost, later vanmiddag misschien ook wel bij Aphrodite proberen~ En straks de overgebleven pizza opwarmen en mjamjamjam =w=
Thomas Living
Aantal berichten : 34 IC Posts : 5 Registratiedatum : 06-11-13
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: Bigger than you would expect Partner:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 20 2013, 04:21
Mijn kastdeur is net op mijn hoofd gevallen...
Jonathan Living
Aantal berichten : 125 IC Posts : 18 Registratiedatum : 25-10-13 Woonplaats : Narnia 8D
Character sheet Leeftijd: 26 Years Chance of Survival: Partner: Even gutter rats have more manners than you just displayed.
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 20 2013, 04:33
Auw...dat moet pijn doen D:
Mikael Living
Aantal berichten : 36 IC Posts : 3 Registratiedatum : 14-11-13 Woonplaats : 030
Character sheet Leeftijd: 32 jaar Chance of Survival: I'm trying, 'kay? I'M TRYING Partner: ~You Mustn't Be Afraid To Dream A Little BIgger, Darling
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 20 2013, 06:58
Auch D: You still alive? D: Echt rotweer btw
Thomas Living
Aantal berichten : 34 IC Posts : 5 Registratiedatum : 06-11-13
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: Bigger than you would expect Partner:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 20 2013, 07:31
Pijn valt eigenlijk wel mee, kon hem half opvangen x3
Samuel Living
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Mediocre {depends highly on situation} Partner: I know she's playing with me. That's okay cause I got no self esteem.
Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 20 2013, 21:22
Hmmm, ik moet van 15:15 tot uiterlijk 17:00 (dat is als je sloom bent) naar school voor een practicum .___. Feels so useless. Dan maar in de trein heel nerdy door m'n dikke boek heen bladeren xD
Alicia Living
Aantal berichten : 85 IC Posts : 7 Registratiedatum : 25-10-13
Character sheet Leeftijd: 34 Chance of Survival: None. I usually kill zombies. How 'bout you? Partner: Should I worry you've been bitten? How come you're not here?
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 03:32
Hey guys Hoe is het? Heeft iemand toevallig nog een gevaarlijke walker te leen?
't Ging dus niet goed met opa, zoals ik al verteld had. De eerste dokter die hem thuis onderzocht had gezegd dat er niet veel meer gedaan kon worden. Dus vorige week vrijdag kwam de hele familie bij hem om afscheid te nemen. Als je hem zo zag liggen gaf je hem geen 24 uur meer.. Toen kwam de volgende dag een andere dokter en hij zei: "Er is hier meer aan de hand. Iemand dan niet zo snel zo ziek worden, zelfs niet al is 'ie 91. Ik wil hem naar het ziekenhuis hebben." Dus opa met veel toeters en bellen richting het ziekenhuis. En wat blijkt? Hij was acht weken geleden gevallen en had daarbij zijn hoofd gestoten. Toen is er iets vast komen te zitten in zijn hoofd en daar heeft hij nu erg last van. Als dat op de een of andere manier weg gehaald kan worden zal het al stukken beter gaan. Dat doet het nu eigenlijk al wel. Hij loopt alweer een paar stapjes en kan weer zelfstandig eten en zo. Dus vandaar mijn vraag.. Heeft iemand een walker die ik in dezelfde kamer op kan sluiten als mevrouw de pruts dokter?
Daniel Living
Aantal berichten : 29 IC Posts : 3 Registratiedatum : 02-11-13 Leeftijd : 30
Character sheet Leeftijd: 25 Chance of Survival: Ask him Partner: for you I bleed myself dry...
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 04:38
Whahahaha kon het maar he XD asshole doktoren D<
Wel super dat je opa weer beter gaat je wilt hem toch nog wel even langer bij je hebben lijkt me Ookal kent hij mij niet of jij mijXD Beterschap hem maar voor me
En met al die knappe gezichten hier op DW heb ik echt zin om een random fatzo ugly guy hier op te openen en lekkere stomme acties mee uit te voeren XD en misschien uiteindelijk wel een one man zombie mee te worden, in plaats van een hele horde XD
Jonathan Living
Aantal berichten : 125 IC Posts : 18 Registratiedatum : 25-10-13 Woonplaats : Narnia 8D
Character sheet Leeftijd: 26 Years Chance of Survival: Partner: Even gutter rats have more manners than you just displayed.
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 06:47
Pfoe, verveling...net mijn tekening afgetekend en nu geen idee wat te doen :c
Colin@ Wat een geluk dat het terug beter met hem gaat c: Maardbei@ Om kinde die redenen had ik Shaun gemaakt, omdat de meeste personages supa sterk zijn of goed kunnen vechten etc xD Daarom moest er gewoon iemand nutteloos bijkomen x]
Mikael Living
Character sheet Leeftijd: 32 jaar Chance of Survival: I'm trying, 'kay? I'M TRYING Partner: ~You Mustn't Be Afraid To Dream A Little BIgger, Darling
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 07:47
Oh derp, dilemma's. Ik heb een verjaardag morgenmiddag, maar andere vrienden wilden me al claimen voor die dag. Voordat die verjaardag was, maar dat kind heb ik al een jaar of wat niet meer gezien, dus daar ga ik heen. Nu zijn ze pissed en willen ze dat ik in de avond naar hen toe kom. Maar ze zeuren zo dat ik het af wil zeggen xD Dilemma's HEYA IEDEREEN Hoe was jullie dag? : D Het is best weer koud aan het worden hier D:
Aphrodite Living
Aantal berichten : 100 IC Posts : 18 Registratiedatum : 03-11-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : VENUS
Character sheet Leeftijd: 24 y/o Chance of Survival: Very high Partner: We could be caught, we're both convicted criminals of thought.
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 08:05
Ja, inderdaad, het is ijs-en ijskoud! En ik herken je heel erg op dat gebied. Je moet gaan naar wat jij vindt dat je het belangrijkst is, heb ik ook besloten. Je kan niet altijd iedereen tevreden houden. x]
IK BEN ZO'N GOEDE STUDENT. Ik ben vooruit aan het werken omdat ik zondag naar de Efteling ga.
Andrew Living
Aantal berichten : 101 IC Posts : 10 Registratiedatum : 27-10-13 Leeftijd : 29
Character sheet Leeftijd: 37 Chance of Survival: Displays lots of risky behaviour Partner: If looks could kill, you'd be dead by now/
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 08:26
Ohhh ik had de reactie van Mikael helemaal niet gezien, Juus. :O Ik zal daar ook eens proberen te posten :"]
Mikael Living
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 08:33
Teehee, doesn't matter :3 Ik moet ook nog bij Dominic posten O:
@Aphrodite: Dat is wss het beste ja, thanks :3 Ik vind t altijd zo lastig, als iedereen je wil claimen en je wil alles doen xD En oohh, efteling : D
Alicia Living
Aantal berichten : 85 IC Posts : 7 Registratiedatum : 25-10-13
Character sheet Leeftijd: 34 Chance of Survival: None. I usually kill zombies. How 'bout you? Partner: Should I worry you've been bitten? How come you're not here?
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 10:11
Het liefst nog zo lang mogelijk. Je weet dat die tijd er ooit zal komen, maar het komt nooit gelegen..
En omg. Doe doe doe doe haha
Aron Chief
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: High Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 14:43
I HAVE FUCKING DID IT 22 DAGEN 50,004 WOORDEN. NANO 2013, MY FIRST NANO EVER, NAILED IT <3
Samuel Living
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 21:50
Gefeliciteerd Sander~~~ En dont worry, Sam will save Aron -I hope x'D He's gonna try his best ^^
Hmmm vandaag skip ik college =w= I regret nothing.
Aphrodite Living
Aantal berichten : 100 IC Posts : 18 Registratiedatum : 03-11-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : VENUS
Character sheet Leeftijd: 24 y/o Chance of Survival: Very high Partner: We could be caught, we're both convicted criminals of thought.
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 22:48
Claimen is vreselijk. T___T Maar denk maar zo: je bent dan een leuk persoon, anders zouden ze allemaal niet willen dat je zou komen!
Ik probeer eerst de NaNo af te maken, dan ga ik weer posten. <3 Ik ben bijna klaar dus don't worry. Ik denk namelijk niet dat ik fijn kan posten met dit in mijn achterhoofd, hahahaha.
Andrew Living
Aantal berichten : 101 IC Posts : 10 Registratiedatum : 27-10-13 Leeftijd : 29
Character sheet Leeftijd: 37 Chance of Survival: Displays lots of risky behaviour Partner: If looks could kill, you'd be dead by now/
Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 21 2013, 23:44
@Marlon;; Haha, dan hoop ik klaar te zijn met mijn post tegen de tijd dat jij klaar bent met je Nano c: Succes met de laatste beetjes~!
Micah Living
Aantal berichten : 49 IC Posts : 7 Registratiedatum : 18-11-13
Character sheet Leeftijd: 20 Chance of Survival: Pretty high. Partner: I've met a lot of people, and you don't particularly stand out.
Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 22 2013, 00:22
Pffffg verveling op school :c wil naar huis maar moet hier nog 4u zitte....
Mikael Living
Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 22 2013, 02:50
Woo, NaNo is best awesome! Wil ik ook nog een keer doen :3 Maar nu eerst huiswerk xD
Aron Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 22 2013, 03:50
@Jussels: NaNo kills your social life. LIKE BIG TIME xD
Mikael Living
Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 22 2013, 04:01
I believe you xD Ik had daar al last van toen ik big time aan het posten was. Maar NaNo is nog anders xD Maar maar wel awesome dat je het gedaan hebt : D
Aron Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 22 2013, 04:13
JAAAH ben ook supertrots. Was mijn eerste keer, en ik vond het superleuk, en aan de andere kant wou ik alle afhakers een poepie laten ruiken. WUUZ BIJ DEZE: HA. HA. <3