DeathWalker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Kletstopic

Ga naar beneden 
+32
Luthica
Anna
Hazel
Raoul
Micah
Katherine
Mikael
Keia
Daniel
Thomas
Lucas
C.J.
Shaun
Aphrodite
Jeremy
Ruth
Sin
Teddy
Levi
William
Anne
Alicia
Olivia
Kat
Andrew
Maze
Aron
Morten
Lilith
Samuel
Jonathan
Grim
36 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Cecil
Living
Living
Cecil

Aantal berichten : 37
IC Posts : 1
Registratiedatum : 06-12-13

Character sheet
Leeftijd: 24 years 'ld
Chance of Survival: Average
Partner: They see me rollin', they hatin' ~

Kletstopic - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyvr dec 06 2013, 08:43

Neeee, soms moeten dingen gewoon gezegd worden. Punt >:U

En lol, pakjesavond~ Heb het zolang niet meer gevierd he. Ben ik ook wel blij mee, ik haat surprises in elkaar zetten >___>
---

WHIEEEH, madman is er al <3
En als je je het afvraagt: Cecil is OOK EEN MANNENNAAM. ZOEK HET MAAR OP.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruth
Living
Living
Ruth

Aantal berichten : 123
IC Posts : 8
Registratiedatum : 03-11-13

Character sheet
Leeftijd: 25 Years 'ld
Chance of Survival: Give your immortality to me; I'll set you up against the stars.
Partner: You may have my number, you can take my name. But you'll never have my heart.

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyvr dec 06 2013, 08:55

Ja maar alsnog, soms is het beter om je mondje te houden lijkt mij D: ?

En Ruuz, waarom een nieuw account?
NU HEB JE GEEN RECHT MEER OM TE KLAGEN OVER SCHOOL. Of het nou een tentamenweek is of niet, studiepunten en al die shit: mag niet meer :U
http://m.youtube.com/channel/UC27LRCM2bRx3sdCHv03ekoQ
Cecil
Living
Living
Cecil

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyvr dec 06 2013, 09:13

Jaa, maar die momenten moet je wel in kunnen schatten x]

Omdat Lucas inactief is en ik Kat voor hem nodig heb :U
En Cecil smeekte me om hem aan te maken. Ik kan daar niet tegeeeeen.
Ruth
Living
Living
Ruth

Character sheet
Chance of Survival: Give your immortality to me; I'll set you up against the stars.
Partner: You may have my number, you can take my name. But you'll never have my heart.

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyvr dec 06 2013, 09:21

Ja maar je zeurt over het algemeen, dus ook Grim. ALLES.

En ik word gek van mijn moeder, stom mens. Vraag haar eens om hulp ¬¬
Ze brengt me alleen maar in de war en daar kan ik héél slecht tegen en dan raak ik gefrustreerd en gaat ze van: 'JA ZOEK HET ZELF MAAR UIT.'
Djeezus, zo onvolwassen.
Cecil
Living
Living
Cecil

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyvr dec 06 2013, 11:43

Maar ik heb alle recht om te zeuren, dat heb je automatisch als student :< En in het echte leven zeur ik bijna niet, alleen inwendig, dus ik mag van mezelf wel zeuren op the interwebs. Balance, y'know.

Hahaha, mijne geeft nooit een straight of definitief antwoord.
''Kun je me misschien naar mijn vriendin rijden?''
''IK BEN MOE DOOR WERK. MIJN VOETEN DOEN PIJN EN HET IS KOUD.''
''Ik neem aan dat dat een nee is?''

*even later*
''Dus, wanneer moet ik je naar haar toe brengen?''
''Wat, je, huh-- HET IS NU WEL TE LAAT MAM D<''
Luthica
Living
Living
Luthica

Aantal berichten : 42
IC Posts : 13
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16
Chance of Survival: That is for you to rate if your alive.
Partner: The head never rules the heart. But just becomes a partner in crime.

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyvr dec 06 2013, 22:13

@sandertje.
Irst... sorry took so long ;--; laptop heeft klachten als de pest Dx en was mn inlog vergeten x.x
Ten tweede *huggies*
-------
Nu maar twee posts op papier zetten en dan telefoon overtikken... ik ben wel even zoet xD
Alicia
Living
Living
Alicia

Aantal berichten : 85
IC Posts : 7
Registratiedatum : 25-10-13

Character sheet
Leeftijd: 34
Chance of Survival: None. I usually kill zombies. How 'bout you?
Partner: Should I worry you've been bitten? How come you're not here?

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 00:37

Hoi mensen! Leuke sinterklaas gevierd?
Jonathan
Living
Living
Jonathan

Aantal berichten : 125
IC Posts : 18

Character sheet
Leeftijd: 26 Years
Chance of Survival:
Partner: Even gutter rats have more manners than you just displayed.

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 01:20

Zeker, heb GTA V gekregen enkel duurt het een eeuw om het te installeren .-___-.
Anna
Living
Living
Anna

Aantal berichten : 43
IC Posts : 6
Registratiedatum : 26-11-13

Character sheet
Leeftijd: 24
Chance of Survival: If they can't catch me, they won't kill me.
Partner: My little sister is all I need.

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 01:34

Ik kon door alle NS problemen niet naar Leiden om mijn sinterklaasfeest te vieren OTL

Aan de andere kant kon ik zelf alle pepernoten opeten.
Ruth
Living
Living
Ruth

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 03:02

@ Ruuz; Nu draai je regels gewoon om en misbruik je shit. Wacht maar tot je een baan hebt en met mensen moet gaan werken, dan is het van: Ik mag zeuren omdat ik een baan heb.
JE MAG NIET ZEUREN ALS STUDENT. Want dat is de yolo tijd en het boeit me niet wat je erover zegt: het is zo. Ik heb twee zussen die al héél lang studeren, in vergelijking, so I know shit.

@ Lisa; The pudding... It got better =w=...
Stiekem vind ik dat er drilpudding moet zijn op dat kerstfeest >D
Alicia
Living
Living
Alicia

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 03:19

Nice Lisa! Wij hebben met de vriemdengroep zo'n spel: in drunkmode door de stad in een auto, en iedere keer als je wat raakt moet je drinken haha.

Ik heb hier ook nog kilo's pepernoten liggen ahaha
Cecil
Living
Living
Cecil

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 03:20

@Noor: It's different to me tho. Voor je zussen is het misschien yolo, maar voor mij is het geen yolo. Period.
Alicia
Living
Living
Alicia

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 03:23

Ohmy, Ruuz! Cecil is echt awe-some!
Cecil
Living
Living
Cecil

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 03:35

Hihi, dankje :3
Hij is nog ver van af, maar dat komt wel~
Ruth
Living
Living
Ruth

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 03:39

Cecil schreef:
@Noor: It's different to me tho. Voor je zussen is het misschien yolo, maar voor mij is het geen yolo. Period.
Het is niet vierentwintig zeven yolo, maar er zijn meer yolo momenten dan op de middelbare school. En kan je je nog herinneren hoe jij zei dat alles goed zou komen zodra je gaat studeren? Nou daar.
Middelbare school blijft de... Snerste tijd ever.
En daarbij is het altijd: ik zit in vier havo, fuck me. Ik zit in vijf havo examen jaar, fuck me. Ik ben eerste jaars student, fuck me. Kijk maar uit: dadelijk doe ik het ook nog. Hohoho ~
Cecil
Living
Living
Cecil

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 03:57

Nee, ik bedoelde eerder dat het voor jou goed zou komen, want je haat de middelbare enzo. Als je middelbare schooltijd shit was, dan is het studentenleven een ware verlossing~
Mijn middelbare schooltijd viel dan nog best mee. 5havo was shit door het PWS en de examens en het blijven zitten was ook niet fijn, maar ik had de beste vriendinnen evar en met hun was alles instant yolo. So yea, differences.
En volgens mij gaat deze discussie nergens heen x]
Alles is eigenlijk gewoon fuck me untill pensioen.
Ruth
Living
Living
Ruth

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 04:28

Ja maar middelbare school is poep omdat je zoveel dingen moet doen en dus ook dingen die je hélémaal niet interesseren. Dat vind ik het grootste issue, like: geschiedenis en economie boeien mij geen ene derp dus wil ik er ook niks mee te maken hebben ._.
En nu heb ik alsnog kunst geschiedenis en zo, it's just that... I DON'T CARE.

En nee, hij gaat ook nergens naartoe. Maar ergens moet ik even zo meh doen want surprise is killing me en ik wilde vandaag eigenlijk dingen voor school doen maar daar ben ik helemaal niet aan toe gekomen en nu kan ik het allemaal morgen gaan doen ¬¬
Anna
Living
Living
Anna

Aantal berichten : 43
IC Posts : 6
Registratiedatum : 26-11-13

Character sheet
Leeftijd: 24
Chance of Survival: If they can't catch me, they won't kill me.
Partner: My little sister is all I need.

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 05:26

Op uni is dat niet anders :') Ik hoop echt dat ik m'n tentamens deze en komende maand haal zodat ik die vakken nooit meer hoef te zien, zelfs al doe ik nu iets wat ik al jaren graag wil. (Plus, de positieve kant van de middelbare is het feit dat je zo vaak vakantie hebt. Ik mis vakantie)
Ruth
Living
Living
Ruth

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 05:44

Nja ik kan alles wel interessant vinden, maar sommige dingen gewoon niet. Zoals wiskunde bijvoorbeeld, ik snap dat het nodig is maar sommige dingen ga ik gewoon nooit meer gebruiken in mijn leven ._.
Terwijl bij mijn studie het allemaal een samenhangend geheel is en er ook een soort van doel/functie is. Geloof me: dat zorgt voor een heel groot verschil in je motivatie.
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia

Aantal berichten : 496
IC Posts : 39
Registratiedatum : 11-10-13

Character sheet
Leeftijd: 19
Chance of Survival: Getting higher everyday. :)
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 06:52

Nou ja, het is maar maximaal 6 jaar weet je. Als je later ouder bent, kijk je vast nog wel eens terug op die tijd en denk je dat je weer terug wilt naar die tijd, tenminste, dat hoor ik van iedereen. Kan ook liggen aan de manier waarop je er naar kijkt. Ja inderdaad, je moet veel doen. Maar ja, anders kan je nooit iets gaan leren wat je leuk vindt. Even door de zure appel heen bijten, het kan altijd nóg erger.
Ruth
Living
Living
Ruth

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 07:11

Je moet altijd veel doen, voor je studie moet je ook veel doen. En ik snap de functie er wel achter, maar als ik er na periode één al achter kom dat economie niet mijn vak is en ik er dan wel nog twee jaar aan vast zit: dat is gewoon irritant XD
Als ik het niks vind en ik ben er slecht in ga ik echt geen studie pakken waarin dat voorkomt.

En maximaal 7 jaar, als je vwo doet en je blijft ergens een keer zitten. *wijst naar zichzelf* Als ik zak kan ik gezellig nog een jaartje overdoen. En dat is dan en dit is nu. Ik weet wel dat er tijden zijn waar ik later om kan lachen, dat heb ik nu zelfs ook met de basisschool terwijl ik die tijd eerst verachtte. Ik weet het ik weet het, maar momenteel is het poep. Period.
Als je nostalgisch doet heb je ook de neiging om dingen te romantiseren, als je snapt wat ik bedoel.
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia

Character sheet
Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 08:02

Mensen die meedoen met het Kerstfeest:

Lees eventjes het Mededelingentopic en het topic 'Snow in California' in Safe Haven. Vergis je niet, nu er een voorbereidingstopic is, mag je je eigen nog steeds aanmelden voor het feest. Smile

Mhihihi, it's gonna be so much fun. ♥️
Cecil
Living
Living
Cecil

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 09:39

Hmh, ik staak het maken van Cecil's kk en ga even met Grim posten ;D
Aron
Chief
Chief
Aron

Aantal berichten : 596
IC Posts : 51
Registratiedatum : 09-10-13

Character sheet
Leeftijd: 29
Chance of Survival: High
Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 13:27

Well, I'm sorry if this is offending you Noor. Dit is namelijk niet zo bedoeld, ik hoop alleen dat ik je ogen kan openen, ik ben namelijk van mening dat jij helemaal verkeerd zit te denken.
Maar dit is niet om ruuz haar zeurbuien, dit is niet om de anderen die de middelbare minder zwaar vinden. Persoonlijk vind ik nogal dat je in de slachtofferrol schuilt, get out of it!
Er zijn zoveel mooie dingen waar je nu nog geen zicht in hebt, maar waar je echt zicht in mag krijgen, want als je je vervolgopleiding gaat doen wordt de shit pas serieus. Ooit gehoord van uitstellen? Op de Middelbare is het dagelijks werk, op je vervolgopleiding is het PIECE OF FACKING NOT DONE. Uitstellen kan niet. Op de middelbare komt van uitstel afstel, en geen haai die er naar kraait. Op je vervolgopleiding ben je je opleiding niet meer zeker bij afstel. Het verschil is dat je op je vervolgopleiding verantwoordelijkheden moet kunnen nemen, en als je nu al over economie en wiskunde praat dat het je niet interesseert, je jezelf er ook niet tot motiveert en je jezelf afvraagt wat functies zijn van vakken, dan moet je die verantwoordelijkheden ook zeker niet gaan nemen. Geniet dan van je pressureloze tijd op de middelbare, want als je op je vervolgopleiding komt weet je pas wat tijdsdruk is. GENIET EN KIJK NAAR DE DINGEN DIE JE WEL HEBT!
https://deathwalker.actieforum.com
Olivia
Sergeant
Sergeant
Olivia

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Emptyza dec 07 2013, 16:28

Eens met hierboven.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 32 Empty

Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 32 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathWalker :: Algemeen :: Off-Game :: Growls & Giggles-
Ga naar: