Aantal berichten : 123 IC Posts : 8 Registratiedatum : 03-11-13
Character sheet Leeftijd: 25 Years 'ld Chance of Survival: Give your immortality to me; I'll set you up against the stars. Partner: You may have my number, you can take my name. But you'll never have my heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 14 2013, 10:39
Tweede naam is niet hetzelfde als eerste naam, daarbij staat er geen copyright op namen. Ik persoonlijk zou er niet moeilijk over doen, maar wie ben ik right?
Is er trouwens iemand die mij een samenvatting kan geven van het kersttopic? Ik heb de afgelopen dagen zoveel gelezen dat het me de keel uit komt, werkelijk waar. Daarbij lees ik ook nog eens uiterst sloom en ik wil gewoon weten of er nog echt dingen zijn waar ik op moet letten als ik er eens goed voor ga zitten <: En ik twijfel erover of ik misschien een nieuw account ga maken in de vakantie... Because you never know how things are going to turn out ^^'
@ Quinn; According to Ruuz moet jij nieuw zijn, als ik dingen goed begrijp - zo niet dan is dit waarschijnlijk heel vreemd ;D . But welcome deary ~
EDIT; TROUWENS, sinds wanneer heeft Sander roze letters? I'm diggin' it.
Grim Chief
Aantal berichten : 303 IC Posts : 14 Registratiedatum : 10-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Your refridgerator~
Character sheet Leeftijd: 26 years 'ld Chance of Survival: High Partner: And I've been feeling pretty Small
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 14 2013, 10:43
In het kersttopic zijn Liv en Grim nog even aan het rondhangen geweest, Anna was vervolgens aangekomen, opgevolgd door Daniel die onderweg nog aangevallen was door zombies. Hij is flauwgevallen toen de poort open ging en daar ontfermen ze zich nu over. En Jona komt ook even naar binnen~
San wou roze letters door z'n setje en Aron's gayness representeren x}
Ruth Living
Character sheet Leeftijd: 25 Years 'ld Chance of Survival: Give your immortality to me; I'll set you up against the stars. Partner: You may have my number, you can take my name. But you'll never have my heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 14 2013, 10:47
Okay, thank you sweety <3
Ik heb echt iets van: BLEEEH, en weiger om nog iets productiefs te doen, haha. Weet je dat ik trouwens al héél lang een soort van verhaal wil schrijven dat is volgegooid met fanservice? Dus eigenlijk met een wannabe Les en Al en een Francis in de vorm van een annoying roommate van Al. En dan hebben we nog een ironisch iets nodig in de vorm van Fealwen. Perfect. Komt allemaal door high school shizz die ik per ongelijk heb gekeken op youtube, ahem.
Grim Chief
Aantal berichten : 303 IC Posts : 14 Registratiedatum : 10-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Your refridgerator~
Character sheet Leeftijd: 26 years 'ld Chance of Survival: High Partner: And I've been feeling pretty Small
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 14 2013, 11:06
You have a good reason for it~ Onze eigen Awkward ;D En dan moeten we iets hebben dat de bitch gaat uithangen~
Ruth Living
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 14 2013, 11:38
Hmn, true. BUT WHO? En Al moet saboteur worden. De hele tijd gaan van: 'Oh, Les, je hebt wat -... Zo, nu is het weer oké~' En dan Les dik confused zijn en gaan van: 'Whaa...' En na twee keer is het van: 'DON'T TOUCH ME D<' Oe oe en Francis gaat dingen duwen. En moet ook gaan van: 'BUT LET ME LOVE YOU, PLEASE I'M SO ALONE ;w;' Poor guy <:
Aron Chief
Aantal berichten : 596 IC Posts : 51 Registratiedatum : 09-10-13
Character sheet Leeftijd: 29 Chance of Survival: High Partner: I've been used by everybody. Now it's my turn to use you.
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 14 2013, 11:45
Gezellige aaf met mn vriend. KUN JE NOG MEER VAN IEMAND GAAN HOUDEN NAAST HOUDEN VAN? Want sinds hij kaartjes heeft betaald voor de Pentatonix tour volgend jaar houd ik nog supervele meer van die vent. ALS IEMAND JE KAARTJES HAALT VAN PENTATONIX: MARRY THAT GUY.
Grim Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 14 2013, 12:02
I dunno D: Alle manieren gebruiken om Les gewoon aan te raken. En Les moet mixed signals afgeven and Al just don't understand~ Maar Francis is altijd al poor guy geweest ;w; REJECTED OVER AND OVER. Untill Pablo would happen. Hij moet ook een rol krijgen op een gegeven moment ;D
@San: I'm so happy for you, wheeeh ;D
Micah Living
Aantal berichten : 49 IC Posts : 7 Registratiedatum : 18-11-13
Character sheet Leeftijd: 20 Chance of Survival: Pretty high. Partner: I've met a lot of people, and you don't particularly stand out.
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 14 2013, 23:32
Dum~dum, zou ik in het spelletjes gedeelten zo'n ganzenopdracht achtig ding maken? Het ziet er zo awesome uit xD
Und goodmornin' c:
Grim Chief
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 14 2013, 23:50
Doe daaat. Maar noem het iets als... Run-Run-Zombie? Iets wat bij het forum past ;D
@Noor: HOLY SHIT, PERFECT FACECLAIM FOR FRANCIS? Clickitty!
Ruth Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15 2013, 00:42
Stiekem zou Pablo head of the maffia moeten zijn, dat zou de grootste mindfck ever zijn. 'Maar... Je bent klein en.. DUDE, GEWOON JE WANGEN AL.' 'Overal is een reden voor. Ik manipuleer mensen met mijn uiterlijk.' 'Maar je huilt om werkelijk alles.' 'Allemaal manipulatie.'
EN WIE IS DAT? HE IS PERFECT. En stiekem wil ik een andere fc voor Alliewallie :> En ik heb spijt van dingen, ik begin weer terug te vallen in eerdere fases die ik had. Ik zag een plaatje voorbij komen op tumblr van zo'n scene kind en ze had leuk gekleurd haar en toen ging ik dingen zoeken en nu wil ik een scene kind fc voor iets ._. Ik heb zelfs al een idee: kindje had een online relatie en die dude woonde dan hier en dan komt ze hier naartoe en zombies en bam. Perfect.
Micah Living
Character sheet Leeftijd: 20 Chance of Survival: Pretty high. Partner: I've met a lot of people, and you don't particularly stand out.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15 2013, 00:43
Voila, ik faal zo hard in het typen van uitleggen but WHO CARES? xD
Ruth Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15 2013, 00:44
Ik snap het, dus dan is het vast goed. Ahem. Maar waarom ze tree?
Micah Living
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15 2013, 00:47
Dat was het enige waar ik op kon komen en het was een beetje van; ik zie een boom, een boom en een zombie x]
Olivia Sergeant
Aantal berichten : 496 IC Posts : 39 Registratiedatum : 11-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Dordrecht
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Getting higher everyday. :) Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15 2013, 01:10
Hellooooow. c:
Andrew Living
Aantal berichten : 101 IC Posts : 10 Registratiedatum : 27-10-13 Leeftijd : 29
Character sheet Leeftijd: 37 Chance of Survival: Displays lots of risky behaviour Partner: If looks could kill, you'd be dead by now/
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15 2013, 01:18
Naahhwww wandeling in het bos en pannenkoeken eten, mijn mama is jarig =w= En ik heb een super cool shirt voor haar gemaakt als cadeau, met een paraplu en de tekst I'm singing in the rain~ Hij is zo leuk geworden dat ik hem bijna wilde houden ^~^'
Olivia Sergeant
Aantal berichten : 496 IC Posts : 39 Registratiedatum : 11-10-13 Leeftijd : 29 Woonplaats : Dordrecht
Character sheet Leeftijd: 19 Chance of Survival: Getting higher everyday. :) Partner: Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. This year to save me from tears, I'll give it to someone special.
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15 2013, 01:18
Gefeliciteerd met je moeder. ^^
Sorry for my inactivity. Erg druk op dit moment hahahaha.